Pirelli oferuje bezpieczny przegląd opon i samochodów w europejskich placówkach sieci Driver
We wszystkich lokalizacji sieci Driver zarówno we Włoszech, jak i w pozostałych krajach europejskich, Pirelli stworzyło pakiet aktywności dla kierowców chcących przeprowadzić bezpieczny przegląd opon i pojazdów podczas pandemii Covid-19, przy jednoczesnym zachowaniu dystansu społecznego.
Czyste środowisko pracy
Punkty sieci Driver gwarantują wysoki poziom obsługi z zachowaniem maksymalnej dbałości o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i klientów. W tym celu Pirelli zaleciło swoim dealerom przyjęcie specjalnych procedur przyjmowania klientów, organizacji pracy oraz higieny pomieszczeń. Przyjęte regulacje powstały w odniesieniu do ostatnich wskazań najważniejszych instytucji krajowych i międzynarodowych. Praca w specjalnych warunkach została objęta normami zgodnymi z najnowszymi środkami ochrony zdrowia.
Bezkontaktowe transakcje
Zastosowanie nowych platform cyfrowych pomaga zminimalizować bezpośredni kontakt między klientami a działem sprzedaży. Terminy wymiany opon i innych prac konserwacyjnych można rezerwować na stronie internetowej dealera, wybierając konkretną datę i czas usługi. Skutkuje to przebywaniem klientów w salonie jedynie w niezbędnym i minimalnym czasie.
Obsługa bez kolejek
Dzięki szybkiemu i łatwemu procesowi rezerwacji online, w prosty sposób można uniknąć oczekiwania w kolejce do punktu wymiany opon. Umożliwiają to rozłożone w czasie spotkania, zaprojektowane z uwzględnieniem okresów maksymalnego zapotrzebowania czasowego. Niektóre lokalizacje oferują na ten moment usługi odbioru i dostawy samochodów, a także dedykowane usługi postojowe, zgodnie z najnowszymi przepisami.
Dodatkowej analizie podlegają strategie handlowe, umożliwiające zachowanie dystansu społecznego przez klientów, którym przedstawiane są specjalne oferty i promocje. Europejskie punkty sieci Driver wdrażają środki odpowiadające specyficznym potrzebom każdego rynku lokalnego, takim jak reorganizacja przestrzeni publicznej w salonie, a także nowe usługi cyfrowe dla klientów i szkolenia dla personelu.
Mattia Bussacchini, Senior Vice President of Commercial Operations w Pirelli, skomentował – Pandemia Covid-19 wpłynęła na każdą dziedzinę gospodarki i zmieniła zwykłą interakcję między sprzedawcami i klientami. Dlatego wspieramy naszą sieć dealerską Driver nowymi usługami cyfrowymi, a także innymi sposobami zaspokajamy potrzeby ich klientów. Jest to możliwe dzięki świeżemu spojrzeniu i nowym standardom higieny, które pozwolą kierowcom na wykonanie niezbędnej konserwacji samochodu w komfortowy i bezpieczny sposób.
Źródło: Pirelli