Międzynarodowe działania promocyjne: droga do Autopromotec 2025

ICE-Agenzia wspiera Autopromotec 2025 Autopromotec

Wsparcie ICE-Agenzia dla tego wydarzenia zostało określone w ramach projektów promocji targowej wspieranych przez MAECI. Oczekuje się rekordowej liczby zainteresowanych uczestników do udziału w spotkaniach biznesowych z włoskimi wystawcami.

Trwają liczne misje międzynarodowe w strategicznych krajach rynku wtórnego motoryzacji. Ich głównym celem jest zaangażowanie całego sektora aftermarket oraz interesariuszy w globalną transformację mobilności.

Intensyfikacja działań promocyjnych w ramach Autopromotec 2025

Inicjatywy w ramach strategicznego planu promocji międzynarodowej nabierają tempa w kontekście nadchodzącej edycji targów Autopromotec. Opierają się one na kluczowych założeniach:

  • międzynarodowym charakterze,
  • transformacji technologicznej,
  • centralnej roli relacji biznesowych.

Obejmują serię misji mających na celu nawiązanie kontaktów z wybranymi rynkami zagranicznymi oraz szereg projektów wspierających obecność międzynarodowych operatorów odwiedzających targi, które odbędą się w dniach 21–24 maja 2025 roku w Bologna Exhibition Centre.

Autopromotec 2025_2 Autopromotec

Od wiosny ubiegłego roku organizatorzy prowadzą szeroko zakrojone działania promocyjne, mające na celu ustanowienie nowego rekordu pod względem liczby zaproszonych klientów uczestniczących w spotkaniach biznesowych z wystawcami, a także przyciągnięcie międzynarodowych decydentów i kluczowych interesariuszy, którzy wzbogacą targi o globalne wizje i treści.

Globalne zaangażowanie i ekspansja Autopromotec 2025

Dzięki wsparciu, którego szczegóły są obecnie finalizowane, ze strony Strategicznego Funduszu na rzecz Made in Italy – MAECI oraz ICE-Agenzia, Autopromotec 2025 zgromadzi szeroki ekosystem wykwalifikowanych operatorów z odległych i perspektywicznych rynków, takich jak:

  • Stany Zjednoczone i Meksyk,
  • kraje Bliskiego i Dalekiego Wschodu,
  • Korea i Japonia,
  • Indie i Australia,
  • oraz kontynent afrykański.

Ponadto, dzięki rozbudowanej sieci agentów i przedstawicieli, współpracy z licznymi zagranicznymi stowarzyszeniami oraz powiązaniom z innymi targami w ramach działań koopromocyjnych, organizatorzy intensywnie pracują nad przyciągnięciem dodatkowych grup profesjonalnych operatorów z wielu rynków UE i Europy Wschodniej, regionu Kaukazu oraz Ameryki Południowej na nadchodzącą edycję targów.

Autopromotec 2025_3 Autopromotec

Celem jest nie tylko zapewnienie wystawcom jak największej liczby możliwości biznesowych, ale także umożliwienie kupcom zapoznania się z najnowszymi innowacjami produktowymi, z których wiele zostanie zaprezentowanych po raz pierwszy właśnie na Autopromotec 2025 – wiodącej międzynarodowej platformie dla różnych segmentów rynku wtórnego motoryzacji.

Ukierunkowane inicjatywy promocyjne

W ramach planu promocyjnego realizowanego od wiosny ubiegłego roku podjęto konkretne działania, w tym misje eksploracyjne do Japonii i Korei, a następnie ukierunkowane inicjatywy w Niemczech.

Autopromotec 2025_4 Autopromotec

Jesienią 2024 roku zespół Autopromotec 2025 był obecny w Stanach Zjednoczonych podczas targów branżowych SEMA Show i AAAPEX, a następnie w Polsce, Turcji i Hiszpanii, organizując prezentacje i roadshow. Wykorzystano przy tym już istniejące silne relacje między stowarzyszeniami branżowymi, aby zwiększyć liczbę wystawców i kupców, wspierając ich udział także poprzez ciągłe działania scoutingowe w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.

Zwieńczeniem tej szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej będzie cykl Press Days, podczas których targi odegrają kluczową rolę na najważniejszych rynkach europejskich, w tym we Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii oraz w krajach nordyckich. Inicjatywa ta dodatkowo wzmocni zainteresowanie międzynarodowych operatorów odwiedzających Autopromotec 2025.

Opinie liderów Autopromotec

Renzo Servadei, CEO Autopromotec, podkreśla:
Internacjonalizacja to jeden z kluczowych aspektów naszych targów. Wystawcy są silnie nastawieni na eksport – w niektórych segmentach produkcji jego udział sięga, a nawet przekracza 90% obrotów. Dla Autopromotec internacjonalizacja oznacza pełne zaangażowanie w biznes, wymianę różnych perspektyw na naszą branżę, dzielenie się najlepszymi praktykami i wiele więcej. Dlatego, aby jak najlepiej przyjąć naszych zagranicznych partnerów i współpracowników, oprócz działań B2B zaplanowaliśmy również szereg wydarzeń kulturalnych, które przybliżą im nasz region oraz tradycje Motor Valley – kolebki naszych targów.

Emanuele Vicentini, Global Branding and International Development Manager Autopromotec, dodaje:
Ilość i jakość podjętych działań podkreślają nasze zaangażowanie w dalsze wzmacnianie tego wydarzenia, którego siłą jest obecność czołowych marek oraz ich technologii.

Źródło: Autopromotec
 

Tagi artykułu

autoExpert 1–2 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę