Platforma sprzedażowa Marketparts obniża cenę subskrypcji
Kilka miesięcy po oficjalnej premierze, pierwszy globalny marketplace B2B dla producentów i dystrybutorów części do samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli doświadczył gwałtownego wzrostu zapytań o subskrypcje w okresie lockdownu. Jest to też czas, kiedy platforma wykazała pierwszy sukces modelu swojego działania.
Już 300 subskrybentów w Europie i na świecie
Działający od stycznia 2020 r. Marketparts ma już 300 subskrybentów, połowę z Europy i połowę z pozostałych części globu. Stanowią oni 75% rynku samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych oraz 25% rynku pojazdów użytkowych. Zdecydowana większość z nich (85%) to dystrybutorzy, reszta to producenci części i podzespołów, bardzo zainteresowani możliwością docierania do rynków lokalnych, w 100% za pomocą kanałów cyfrowych.
Podczas trwającego okresu blokady rynków Marketparts.com oferuje rozwiązanie do sprzedaży części zamiennych dostępne natychmiast, na korzystnych warunkach pod względem obsługi, dostępności i ceny.
Obniżona cena subskrybcji
Ten okres to także czas dla wszystkich graczy z branży motoryzacyjnej, aby zastanowić się nad nowymi, niebanalnymi strategicznymi kanałami zakupów i sprzedaży części zamiennych.
– Zauważyliśmy ponad 50% wzrost liczby zapytań o wersję próbną naszej platformy – powiedział Christophe Riberolle, Dyrektor Generalny Marketparts.com. – Zdajemy sobie sprawę, że ta niestabilna sytuacja utrzyma się jeszcze przez kilka miesięcy. Na ten okres, obniżyliśmy opłaty za subskrypcję naszej platformy, aby umożliwić jak największej liczbie kupujących korzystanie z niej w celu efektywnego wyszukiwania i zakupów produktów szybko rotujących z ofert kluczowych, międzynarodowych, certyfikowanych graczy.
Źródło: Marketparts.com