Frekwencja dopisała mimo dużych odległości

TIP-TOPOL
17.11.2015

Podsumowanie tegorocznych spotkań z klientami pod hasłem TIP-TOPOL Tour 2015.

  • Odwiedziło nas łącznie ponad 2400 osób z 1300 firm.

  • Spotkaliśmy się z Państwem w 5 lokalizacjach – Ostróda, Sosnowiec, Warszawa, Lubin, Poznań.

  • Każdorazowo gościliśmy Państwa w obiektach targowych o powierzchni min. 1500 mkw.

  • Tylko takie hale były w stanie pomieścić ponad 50 dużych maszyn i urządzeń plus kilkadziesiąt innych mniejszych

  • Dojeżdżaliśmy do Państwa 2 ciężarówkami pełnymi sprzętu.

  • W ponad 22 strefach produktowych na Państwa pytania odpowiadali nasi eksperci.

  • Przybyło ponad 240 nowych firm, z którymi do tej pory nie współpracowaliśmy.

  • We wszystkich konkursach rozdaliśmy ponad 200 nagród.

  • Dodatkowo w finale konkursu przekładkowego rozdaliśmy nagrody o łącznej wartości ponad 60 000 zł.

  • Zaprosiliśmy 4 Partnerów – Platinum Oil Wielkopolskie Centrum Dystrybucji, Kaercher, Magneti Marelli, Motip

  • Imprezę objęli patronatem: MotoFocus oraz AutoExpert

Z pierwszych ankiet uzyskanych od naszych gości wynika, że jesteście Państwo zadowoleni i wyrażacie już teraz zainteresowanie uczestnictwem w kolejnej edycji TTT. A kiedy to nastąpi i jaką formę będzie miało to spotkanie? Dowiecie się z kolejnych odsłon naszego mailingu.

Bardzo dziękujemy Państwu za poświęcenie nam swojego czasu i aktywny udział w spotkaniach!

Źródło: TIP-TOPOL

 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę