Filip Hryniewicki jednym z prelegentów podczas IX Kongresu Sprzedaży

Inter Cars
24.5.2017

Zarządzanie procesami w organizacjach typu Inter Cars wymaga tworzenia coraz to nowszych modeli sprzedaży. O tym i nie tylko opowie podczas IX Kongresu Sprzedaży dyrektor sprzedaży rynku samochodów osobowych w firmie Inter Cars, Filip Hryniewicki.

Kongres Sprzedaż to inicjatywa, która na polskim rynku zostanie zorganizowana po raz dziewiąty. Jej celem jest przedstawienie inspirujących prelekcji i studiów przypadków, które zostały przygotowane przez uznanych ekspertów i praktyków, mogących pochwalić się bogatym doświadczeniem w swoich branżach. Podczas dwóch dni wystąpień zaprezentują oni najnowsze trendy w dziedzinie sprzedaży i sposobach dotarcia do klienta. Kongres co roku przyciąga do siebie liczne grono osób odpowiedzialnych w swoich organizacjach za nadzorowanie i organizacje procesów sprzedażowych, w tym również członków zarządów i dyrektorów.

Jednym z tegorocznych prelegentów będzie również Filip Hryniewicki, dyrektor sprzedaży rynku samochodów osobowych Inter Cars. Cechuje go ponad dwunastoletnie doświadczenie, w branży motoryzacyjnej. Swoją karierę rozpoczynał jako przedsiębiorca, prowadzący internetowy sklep z częściami do motocykli, aby następnie rozwinąć się w ramach struktur Inter Cars. Pracę zaczął jako przedstawiciel handlowy w filii, aby następnie awansować kolejno na kierownika projektu, regionalnego menadżera sprzedaży, dyrektora regionu i w końcu dyrektora sprzedaży

Prywatnie jest zapalonym pasjonatem sportów motorowych i motorowodnych. Przez wiele lat startował jako uczestnik motocyklowych rajdów terenowych enduro. Od półtora roku stawia swoje pierwsze kroki w amatorskich rajdach samochodowych.

W trakcie IX Kongresu Sprzedaży, który odbędzie się w dniach 22 i 23 maja, Filip Hryniewicki wystąpi podczas dwóch wystąpień. Pierwszym będzie prelekcja pod nazwą „Sztuka upraszczania – w nadmiarze danych nie uczmy ludzi całek, zacznijmy od dodawania”.

Sprawne poruszanie się w dużych zbiorach danych i umiejętność selekcji informacji, a następnie wyciągania z nich wniosków, są jednymi z podstawowych umiejętności w dzisiejszych czasach. Ich wykorzystanie w procesie sprzedażowym jest o wiele trudniejsze i niesie konieczność dopasowania form oraz narzędzi przekazu do wymagań odbiorców i efektów jakie chcemy uzyskać. Przed rewolucją cyfrową wygrywali ci, którzy mieli jakiekolwiek realne dane lub niespotykaną intuicję. Dzisiaj mamy nadmiar danych, a wygrywają ci, którzy umieją je dobrze zinterpretować i zrozumiale przekazać – mówi Filip Hryniewicki

Drugim jego wystąpieniem będzie luźna dyskusja pod tytułem „Biznes to nie wszystko”, traktująca o pasjach i sposobach na spędzanie wolnego czasu.

Źródło: Inter Cars

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę