AutoExpert
Reklama
Reklama

EuroWarsztat

Preview
Groupauto Polska
11.6.2021
Reklama
Reklama

EuroWarsztat oferuje kompleksową obsługę i naprawę pojazdów osobowych i dostawczych różnych marek. Obsługuje klientów indywidualnych i flotowych.

Nazwa sieci:

EuroWarsztat

Rodzaj działalności:

Kompleksowa obsługa i naprawa pojazdów osobowych i dostawczych różnych marek. Obsługujemy klientów indywidualnych i flotowych.

Liczba zrzeszonych:

200 warsztatów w Polsce i ponad 7200 na świecie

Zakres usług:

Diagnostyka, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo, naprawy skrzyń biegów, układów hamulcowych, klimatyzacji, elektryki i wiele innych. Pełna lista oferowanych usług w poszczególnych serwisach jest dostępna na stronie www.eurowarsztat.pl

Korzyści z przystąpienia do sieci

Reklama

Wizualizacja – serwisy otrzymują wsparcie przy tworzeniu wizualizacji obiektu w oparciu o standardy sieci. Profesjonalna wizualizacja korzystnie prezentuje serwis na rynku lokalnym i identyfikuje warsztat jako część międzynarodowej sieci.

Reklama

Szkolenia – warsztaty zrzeszone w sieci mogą bezpłatnie korzystać z bogatej oferty szkoleniowej. W odpowiedzi na bieżące wyzwania w kraju i na świecie oferta szkoleniowa obejmuje naukę on-line.

  • Właściciele serwisów podnoszą wiedzę w zakresie zarządzania serwisem oraz poprawy efektywności finansowej i operacyjnej.
  • Doradcy serwisowi uczą się metod komunikacji z klientem i dosprzedaży.
  • Mechanicy szkolą się z zakresu diagnostyki i naprawy pojazdów, która dostosowana jest do aktualnych potrzeb rynkowych. Dla najlepszych przeznaczona jest seria szkoleń praktycznych na poziomie eksperta.

Wsparcie techniczno-prawne – dostęp do bazy wiedzy ekspertów i infolinii techniczno-prawnej.

Narzędzia on-line – dostęp do takich narzędzi przyspieszających pracę serwisu i ułatwiających zarządzanie firmą, jak: program do tworzenia kosztorysów i zamawiania części (GAP Portal), program umożliwiający skanowanie dowodów rejestracyjnych z modułem do fakturowania (DMS) oraz platforma do komunikacji z siecią (GNM).

Marketing – ogólnopolskie kampanie reklamowe zwiększające rozpoznawalność wśród klientów oraz promocje dla serwisów, które uzupełniają bogatą ofertę naszych dystrybutorów.  

Program lojalnościowy EuroClub – zakupy realizowane u dystrybutorów Groupauto Polska są premiowane punktami. Można je wymieniać na nagrody wspierające dalszy rozwój działalności.

Zobowiązania członków:

aktywne uczestnictwo w sieci oraz przestrzeganie standardów wizerunku warsztatu i obsługi klienta.

Główne kryteria wstąpienia do sieci:

minimum 3 stanowiska robocze, wydzielone Biuro Obsługi Klienta oraz pozytywny wynik audytu sieciowego.

Organizator sieci:

Preview
Groupauto Polska
www.eurowarsztat.pl
eurowarsztat@eurowarsztat.pl
tel. +48 22 292 83 80

 

Kontakt

Preview
Zbigniew Lewandowski
Network manager
tel. +48 22 292 83 80
Reklama

O Autorze

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama