AutoExpert
Reklama
Reklama

Sektor elementów złącznych dla branży motoryzacyjnej

Preview
29.5.2020
Reklama
Reklama

Komentarz ekspercki Przemysława Firmowskiego, Product Managera Würth Polska nt. sektora elementów złącznych dla branży motoryzacyjnej.

Branża automotive stawia wysokie wymagania producentom i dostawcom elementów złącznych. Jako ich główny odbiorca w Europie oczekuje niezawodnych łańcuchów dostaw, wysokiej jakości produktów oraz sprawnej logistyki. Niestety epidemia COVID-19 negatywnie wpłynęła na wiele gałęzi gospodarki, w tym także na przemysł motoryzacyjny.

Reklama

W najgorszej kondycji jest sektor turystyczny i wspomagająca go branża transportowa, co skutkuje obniżeniem popytu na pojazdy oraz części zamienne do nich. Europejskie Stowarzyszenie Producentów Pojazdów poinformowało o spadku sprzedaży pojazdów mechanicznych w kwietniu o ponad 70%, rok do roku. W Polsce wartość ta zredukowana została o ponad 65% – można więc powiedzieć, że branża automotive zwyczajnie „stanęła“. Odbiło się to na rynku elementów złącznych – producenci i dostawcy odczuli przerwy w łańcuchu dostaw spowodowane zamknięciem granic.

Taki stan rzeczy na pewno zmusi wiele firm z branży elementów złącznych do zmiany swoich modeli biznesowych w celu dostosowania się do nowej sytuacji na rynku. Konsumenci wymagają dostępności szerokiej gamy wysokiej jakości produktów oraz szybkich i efektywnych dostaw. Producenci powinni więc zintensyfikować pracę nad rozwojem technologicznym elementów złącznych oraz zwiększyć aktywności inwestycyjne w obszarze rozwoju systemów logistyczno-magazynowych.

Reklama

Würth Polska jako lider sprzedaży elementów złącznych może poszczycić się wielokanałowym podejściem do sprzedaży w sektorach produkcyjnym oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Marka prowadzi sprzedaż przez sklep internetowy i aplikację, przedstawicieli handlowych, a także placówki stacjonarne. Würth wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów i dopasowuje możliwości zakupu do ich preferencji, dzięki czemu klienci mogą podejmować szybsze, bezpieczniejsze i lepiej zdefiniowane decyzje zakupowe.

Źródło: Würth Polska

Reklama

O Autorze

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama