Clement de Valon nowym Wiceprezesem w TMD Friction

Clement de Valon mianowany na stanowisko: Wiceprezes Wykonawczy Niezależny Rynek Części Zamiennych w TMD Friction. Od 1 października 2019 r. przejął odpowiedzialność za globalną działalność związaną z rynkiem części zamiennych.
Od 1 października 2019 r. Clement de Valon przejął odpowiedzialność za niezależny rynek części zamiennych w TMD Friction, firmie będącej jednym z wiodących światowych producentów materiałów ciernych. Zastąpił na tym stanowisku Davida Bainesa, który 1 sierpnia został wyznaczony na stanowiska CEO i Prezesa TMD Friction Group. Na nowym stanowisku Clement de Valon będzie podlegać bezpośrednio Davidowi Bainesowi.
– Bardzo się cieszę z tego wyzwania – mówi de Valon. – Branża motoryzacyjna doświadcza obecnie fundamentalnych zmian w kategoriach mobilności, technologii i ochrony środowiska, a celem naszego zespołu jest dalsze wzmacnianie pozycji TMD Friction jako silnego i zrównoważonego partnera dla wszystkich naszych klientów na rynku części zamiennych.
Clement de Valon posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie rynku części zamiennych. W ostatnich latach pracował na różnych stanowiskach menadżerskich w firmach Valeo i Garrett, dostarczających sprzęt dla branży motoryzacyjnej. Na przestrzeni ponad 24 lat zdobył rozległą wiedzę w zakresie sprzedaży, marketingu i zarządzania. Na ostatnim stanowisku zajmowanym w Valeo odpowiadał za globalną działalność związaną z niezależnym rynkiem wtórnym wycieraczek. W 2012 roku de Valon przeniósł się do Garrett, gdzie do 2019 r. zarządzał globalną działalnością związaną z rynkiem wtórnym turbosprężarek.
Clement de Valon doskonale zna uwarunkowania międzynarodowej sprzedaży oraz zasady współpracy międzykulturowej. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z klientami z ponad 100 krajów na całym świecie – jednocześnie kierując zespołami sprzedaży i marketingu na pięciu różnych kontynentach.
Źródło: TMD Friction