Brembo prezentuje nowe logo – Oto nowa strategia firmy
Nowe logo Brembo ma przemawiać do młodego, cyfrowego pokolenia i budować doświadczenie marki.
- Brembo zaprezentowało nową identyfikację wizualną i logo
- Odzwierciedlają one strategiczną wizję firmy określaną hasłem Turning Energy into Inspiration
- Od momentu przedstawienia nowej wizji firmy jesienią 2020 r. Brembo rozpoczęło proces przemiany w dostawcę rozwiązań, którego celem jest kształtowanie mobilności przyszłości
- W efekcie firma rozszerzy swoją ofertę z komponentów na kompletne systemy wykorzystujące sztuczną inteligencję, mechatronikę i cyfrowe dane
Premiera nowej estetyki Brembo może okazać się momentem przełomowym dla marki
Wprowadzenie w 2021 roku SENSIFY, czyli zupełnie pionierskiego, inteligentnego systemu hamulcowego, było istotnym krokiem w procesie kształtowania przyszłości firmy. Obecnie ewolucja wkracza w kolejny etap wraz z premierą nowego wizerunku marki.
– Identyfikacja wizualna Brembo ma zapewniać spójność pomiędzy naszym celem i wizerunkiem, wzmacniając przy tym doświadczenie marki. Jej głównym elementem jest projekt logo, które jest rozpoznawalne na całym świecie i było częścią sukcesu firmy. Teraz wyraża ono prostotę, połączoną z nowoczesnością i elementami cyfrowymi, co odzwierciedla perspektywiczne myślenie Brembo. Nowa identyfikacja reprezentuje zarówno dziedzictwo jak i ewolucję firmy, a także ma być dla nas inspiracją na przyszłość – powiedział Daniele Schillaci, Chief Executive Officer Brembo
Projekt logo oddaje innowacyjność i jednocześnie pozostaje w duchu wieloletniego stylu marki. Charakterystyczny znak Brembo został zoptymalizowany w taki sposób, aby był spójny z liternictwem, bardziej delikatnym, zaokrąglonym i łatwym do odczytania w każdym rozmiarze, zwłaszcza w przypadku zastosowań cyfrowych. Ikoniczny czerwony kolor będzie nadal symbolizować pasję firmy, a dzięki zmodernizowaniu kształtu, trafi do młodszego, cyfrowego pokolenia. Nowe logo zapewnieni Brembo status ponadczasowej marki.
Począwszy od dnia prezentacji, logo będzie szeroko rozpowszechniane na całym świecie, we wszystkich materiałach cyfrowych i drukowanych, a także będzie widoczne na przyszłych rozwiązaniach Brembo.
Źródło: Brembo