Brembo prezentuje nowe logo – Oto nowa strategia firmy

Nowe logo Brembo zaprojektowane dla nowego pokolenia Brembo

Nowe logo Brembo ma przemawiać do młodego, cyfrowego pokolenia i budować doświadczenie marki.

  • Brembo zaprezentowało nową identyfikację wizualną i logo
  • Odzwierciedlają one strategiczną wizję firmy określaną hasłem Turning Energy into Inspiration
  • Od momentu przedstawienia nowej wizji firmy jesienią 2020 r. Brembo rozpoczęło proces przemiany w dostawcę rozwiązań, którego celem jest kształtowanie mobilności przyszłości
  • W efekcie firma rozszerzy swoją ofertę z komponentów na kompletne systemy wykorzystujące sztuczną inteligencję, mechatronikę i cyfrowe dane

Premiera nowej estetyki Brembo może okazać się momentem przełomowym dla marki

Wprowadzenie w 2021 roku SENSIFY, czyli zupełnie pionierskiego, inteligentnego systemu hamulcowego, było istotnym krokiem w procesie kształtowania przyszłości firmy. Obecnie ewolucja wkracza w kolejny etap wraz z premierą nowego wizerunku marki.

Identyfikacja wizualna Brembo ma zapewniać spójność pomiędzy naszym celem i wizerunkiem, wzmacniając przy tym doświadczenie marki. Jej głównym elementem jest projekt logo, które jest rozpoznawalne na całym świecie i było częścią sukcesu firmy. Teraz wyraża ono prostotę, połączoną z nowoczesnością i elementami cyfrowymi, co odzwierciedla perspektywiczne myślenie Brembo. Nowa identyfikacja reprezentuje zarówno dziedzictwo jak i ewolucję firmy, a także ma być dla nas inspiracją na przyszłość – powiedział Daniele Schillaci, Chief Executive Officer Brembo

Brembo_nowe_logo Brembo

Projekt logo oddaje innowacyjność i jednocześnie pozostaje w duchu wieloletniego stylu marki. Charakterystyczny znak Brembo został zoptymalizowany w taki sposób, aby był spójny z liternictwem, bardziej delikatnym, zaokrąglonym i łatwym do odczytania w każdym rozmiarze, zwłaszcza w przypadku zastosowań cyfrowych. Ikoniczny czerwony kolor będzie nadal symbolizować pasję firmy, a dzięki zmodernizowaniu kształtu, trafi do młodszego, cyfrowego pokolenia. Nowe logo zapewnieni Brembo status ponadczasowej marki

Począwszy od dnia prezentacji, logo będzie szeroko rozpowszechniane na całym świecie, we wszystkich materiałach cyfrowych i drukowanych, a także będzie widoczne na przyszłych rozwiązaniach Brembo.​

Źródło: Brembo

Tagi artykułu

autoExpert 05 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę