Barwa światła jak w żarówkach halogenowych!

Philips wprowadza nową gamę retrofitów LED Philips

Philips wprowadza na rynek nową gamę retrofitów LED. Seria Ultinon Classic jest niemal doskonałym odwzorowaniem tradycyjnych żarówek halogenowych, zarówno pod względem gabarytów i kształtu jak też barwy emitowanego światła. 

W przypadku serii Ultinon Classic, konstruktorom chodziło o jak najdokładniejsze zastąpienie tradycyjnych żarówek halogenowych odpowiednikami LED, tak aby z jednej strony umożliwić bezproblemowy montaż do reflektorów, a z drugiej pozostać przy tradycyjnej barwie światła, co jest szczególnie ważne dla miłośników samochodów klasycznych. Wedug producenta pod względem temperatury barwowej światła (3500 K) samochód z takimi retrofitami świeci niemal tak samo, jakby miał założone klasyczne żarówki.

Powiązane firmy

Lumileds Poland S.A.

Nowa linia Ultinon Classic występuje w wielu typowych wersjach – H11, H4, H7. Ich producent zapewnia nawet do 80% więcej światła w porównaniu z przepisowym minimum dla żarówki halogenowej. Przewidywana żywotność to ok. 1500 godzin świecenia, Philips udziela rówież gwarancji na ich bezproblemowe działanie przez okres dwóch lat.

Philips_nawet 80_procent więcej światła Philips

Tak wszystkie najnowsze retrofity LED Philips, linia Ultinon Classic jest wyposażona w zaawansowany system chłodzenia AirCool technology (z wbudowanym wentylatorem), który ma skutecznie chronić zarówno retrofit, jak też reflektor.

Bezproblemowy montaż nawet w małych reflektorach

Philips_żarówka w samochodzie

Linia Classic, tak jak cała rodzina retrofitów Philips Ultinon Access pod względem gabarytów nie różni się w zasadzie od tradycyjnych żarówek, nie wymaga rezystorów zewnętrznych i dzięki temu powinna idealnie mieścić się w reflektorach. Wymiana powinna być banalnie prosta – wystarczy wyjąć starą żarówkę i w jej miejsce włożyć nowy retrofit.

Philips_LED_Bulbs2 Philips

Nowe zestawy mogą zainteresować znacznie szerszą grupę odbiorców, ponieważ dzięki ultrakompaktowym wymiarom nadają się także do tych modeli samochodów, w których reflektory są bardzo ciasno zabudowane i z tego powodu montaż większych retrofitów starszego typu jest niemożliwy.

Źródło: Philips

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę