O FIRMIE
Jako Continental jesteśmy jednym z największych dostawców międzynarodowych koncernów motoryzacyjnych, mamy wiedzę ekspercką w zakresie całego sektora automotive.
Nasze kompetencje w zakresie badań, produkcji oraz zakres dostaw uczyniły z nas dostawcę części pierwszego montażu dla wiodących na świecie dostawców przemysłu motoryzacyjnego. Te same kompetencje czynią nas również faworytem w segmencie Aftermarket.
Układy hamulcowe dzięki marce ATE łączą doświadczenie i tradycję z fachowością i kompetencją. Właśnie dzięki tym cechom osiągnęliśmy to, z czym dziś kojarzona jest marka ATE: jakość i innowacyjność w dziedzinie techniki hamulcowej. I chociaż jesteśmy specjalistami, jeśli chodzi o hamowanie, naszego sukcesu nie da się zahamować od ponad stu lat. Dzięki naszym produktom i usługom zajmujemy dziś czołową pozycję na europejskim wolnym rynku części zamiennych, łącząc w ramach koncernu Continental kompetencje OE.
Oferujemy wysokiej jakości komponenty hamulcowe w jakości OE – elementy eksploatacyjne, części hydrauliczne, płyny hamulcowe i komponenty elektroniczne. Uważamy, że wiedza jest podstawą sukcesu. Pomagamy warsztatom w nabyciu odpowiednich kompetencji oraz wzmocnieniu i utrwaleniu ich pozycji na rynku. W nowoczesnym centrum szkoleniowym ContiAcademy w Warszawie nasi eksperci przekazują aktualną wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne: od techniki hamulców aż po specjalistyczne szkolenia w zakresie nowych technologii, na przykład technika wysokonapięciowa. W ten sposób można skorzystać z kompetencji całego koncernu Continental.
OFERTA:
Mobilność jutra – wszystko z jednego źródła. Jesteśmy partnerem dla globalnych rozwiązań i usług rynku Aftermarket.
- Continental – wycieraczki AQUACTRL, akumulatory, filtry, amortyzatory pneumatyczne i sprężarki zawieszenia pneumatycznego, termostaty
- ATE – układy hamulcowe
- Continental/VDO – elektronika samochodowa i mechatronika
Informacje firmowe
Części i akcesoria
Continental Aftermarket Polska prezentuje nowość – program lojalnościowy MoreContinental Partner Program
Zbieraj punkty, skanując zakupione artykuły firmy Continental* i ATE uczestniczące w programie, i wymieniaj je na nagrody, m.in. specjalistyczne narzędzia, wartościowe premie rzeczowe czy szkolenia.
Hamulce i zawieszenie
Diagnostyka układu hamulcowego
Współczesne systemy hamulcowe są bardzo rozbudowanymi układami, w których jest wiele różnorodnych elementów odpowiadających za skuteczne zmniejszenie prędkości lub zatrzymanie pojazdu. Dlatego bardzo ważna jest właściwa diagnostyka, a następnie obsługa serwisowa tego układu w warsztacie.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce dobrze przygotowane
Podczas codziennej eksploatacji samochodu kierowcy zazwyczaj dbają o stan oleju, ciśnienie w ogumieniu czy ilość płynu w zbiorniczku do spryskiwaczy. Jednak wybierając się w dalszą drogę, warto skontrolować elementy układu hamulcowego – tarcze i klocki.
Hamulce i zawieszenie
Był sobie ręczny hamulec postojowy
Elektryczny hamulec postojowy jest dziś bardzo popularnym rozwiązaniem, które praktycznie wyparło dobrze nam znany hamulec ręczny. Współczesne rozwiązania EPB posiadają właściwie same zalety i stosowane są w szerokiej gamie pojazdów, dając komfort i pewność działania.
Hamulce i zawieszenie
Jak zapewnić poprawne działanie systemów ABS, ASR, ESP
Poruszając się samochodami po drogach w ciągu całego roku, możemy napotkać różne, dynamicznie zmieniające się warunki pogodowe. Poprawiająca się sieć dróg pozwala na szybkie podróżowanie z wysokimi prędkościami. Pojazdy są wyposażane w coraz to nowsze systemy, których zadaniem jest zapewnienie maksymalnego komfortu podróży oraz bezpieczeństwa podróżujących.
Hamulce i zawieszenie
Dlaczego klocki hamulcowe brudzą i pokrywają felgi czarnym nalotem
Nieważne, jak często myjesz samochód – felgi już za kilka dni będą z powrotem czarne. Dzieje się tak nie od brudu z jezdni, ale od pyłu emitowanego przy ścieraniu się klocków hamulcowych. Lekarstwem na to może być zastosowanie klocków ATE Ceramic, które nie emitują brudzącego pyłu.
Hamulce i zawieszenie
Najważniejsze w obsłudze hamulców
Od sprawności układu hamulcowego zależy bezpieczeństwo oraz pewność prowadzenia pojazdu. Podczas jego obsługi nie wolno więc decydować się na drogę „na skróty” czy półśrodki. Zaleca się także, aby przy obsłudze hamulców być dokładnym i cierpliwym.
Hamulce i zawieszenie
Jakie klocki do jakich tarcz?
Poprawne działanie układu hamulcowego jest pochodną współpracy wielu elementów, takich jak pompa hamulcowa, płyn hamulcowy, zaciski hamulcowe, klocki i okładziny oraz tarcze hamulcowe lub bębny hamulcowe. Oczywiście, nie można pomijać tutaj opon, które są jedynym łącznikiem samochodu z jezdnią.
Rynek
Nowe rozwiązanie Continental – elektryczny hamulec postojowy
Continental wychodząc naprzeciw użytkownikom pojazdów i warsztatom usprawniającym pojazdy wprowadził do oferty możliwość wymiany poszczególnych podzespołów zintegrowanego zacisku. Osobno będzie dostępna część hydrauliczna oraz osobno serwomechanizm załączający elektryczny hamulec postojowy. Nie ma potrzeby wymiany całego zacisku. Oszczędza to czas i pieniądze.
Hamulce i zawieszenie
Rozwiązania i serwis współczesnych układów hamulcowych – szkolenie dla nauczycieli
Firma ATE wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku motoryzacyjnego, zmieniających się trendów i techniki motoryzacyjnej prowadząc szkolenia techniczne na każdym poziomie, tak aby przygotować warsztaty do serwisowania pojazdów wyposażonych w najnowsze technologie. Część warsztatowa ContiAcademy pozwola na przeprowadzenie licznych szkoleń praktycznych oraz teoretycznych.