AutoExpert
Reklama
Reklama

EQUIP AUTO 2015

Reklama
Reklama
27.10.2015

Innowacja, łączność, umiędzynarodowienie, dywersyfikacja i podnoszenie kwalifikacji zawodowych stanowiły mocne strony targów, uzupełniając strategię promocyjną imprezy zainicjowaną podczas edycji 2013, która opierała się na trzech filarach: więcej kontaktów biznesowych, więcej usług i więcej wydarzeń towarzyszących.

Z 1 400 wystawcami (60% firm spoza Francji) i frekwencją wynosząca ponad 95 000 wejść (wzrost o 4% w porównaniu z edycją 2013), w tym 25% odwiedzających spoza Francji, targi EQUIP AUTO 2015 potwierdziły pozycję międzynarodowego spotkania innowacji i handlu wtórnego rynku motoryzacyjnego i usług dla wszelkich typów pojazdów.

Powiązane tagi

Reklama
Reklama
Reklama

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama