• Strona główna
  • E-Wydania
  • Katalog firm
  • Wydarzenia
  • Zdjęcia
  • Wideo
  • White papers
autoEXPERT
  • Wiadomości
  • Technika motoryzacyjna
  • Mechanika
  • Diagnostyka
  • Nadwozia
  • Elektrotechnika & IT
  • Obsługa i serwis
  • Handel
  • Tematy specjalne
Jacek Sokołowski

Jacek Sokołowski

Moto Remo Burzyńscy s.j.

    Wyciek oleju to nie zawsze awaria

    Naprawy

    Wyciek oleju to nie zawsze awaria

    Niektórzy mówią o zużywaniu oleju przez turbosprężarkę, inni – że turbosprężarka bierze olej, jeszcze inni – że turbo „puszcza olej”. Fachowo nazywa się to wyciekami oleju z turbosprężarki. Jest to jedna z najczęstszych przyczyn potencjalnej awarii, z którą zgłaszają się klienci do serwisów. Co ma na to wpływ?

    Suchy start

    Naprawy

    Suchy start

    Częstym błędem po wymianie turbosprężarki jest uruchamianie silnika bez wstępnego napełnienia układu smarowania olejem lub z niewystarczającą jego ilością w silniku. Tak zwany suchy start może okazać się zgubny dla nowo zamontowanych elementów. Poniżej przedstawiamy kilka faktów i porad dotyczących tego zjawiska.

O tytule
Reklama
Prenumerata
Kontakt
Archiwum
Regulamin serwisu
Polityka prywatności
EN
DE
autoEXPERT

Redakcje i biura: ul. Strzegomska 42AB 53-611 Wrocław

tel. 71 7823 180

autoexpert@autoexpert.pl

Raven Media
Wydawca: Raven Media sp. z o.o. NIP 897-17-67-168 REGON 021366963 Organ Rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS 0000370285
KFZ Batrieb Logotype
Vogel
Licencja: The Polish edition of "kfz-betrieb" is a publication of Raven Media sp. z o.o. licensed by Vogel Communications Group GmbH & Co. KG, 97082 Wurzburg/Germany.