Tork świętuje 50. urodziny

W 2018 r. marka Tork obchodzi 50-lecie istnienia. Jej historia rozpoczęła się w 1968 r. wraz ze stworzeniem czyściwa włókninowego "All-Tork". Po szwedzku słowo "torka" oznacza "osuszać" lub "wycierać". Z roku na rok marka Tork, w ścisłej współpracy ze swoimi klientami, zmieniała się i rozwijała, stając się światowym liderem w branży higienicznej.
Budowanie wiodącej marki
Od papierowych ręczników w szpitalnych łazienkach po dozowniki do serwetek w restauracjach – Tork od lat dba o komfort i wygodę klientów, dostarczając im profesjonalne rozwiązania do utrzymania higieny. Od pierwszych lat działalności marka Tork w szybkim tempie rozszerzała swój asortyment i rozwijała biznes. Dozowniki, wkłady i usługi znajdujące się w ofercie marki zaspokajają różnorodne potrzeby szerokiego grona odbiorców: od restauracji, przez służbę zdrowia, biura i szkoły po przemysł.
Globalny lider – kreator przyszłości
Wiedza ekspercka, funkcjonalne produkty i polityka zrównoważonego rozwoju pozwoliła marce Tork stać się liderem w swojej branży. Najnowocześniejsze rozwiązania, takie jak sprzątanie oparte na danych, znaczące innowacje w zakresie suszenia rąk czy pierwsza na świecie usługa recyklingu ręczników papierowych świadczą o tym, że marka Tork z powodzeniem podąża za rozwojem technologicznym, a nawet wyznacza najnowsze trendy.
– Historia marki Tork obfituje w mnóstwo wydarzeń, które okazały się kluczowe w rozwoju branży higienicznej – mówi Wojciech Nizio, Brand Communication Manager, Essity. – Sztab specjalistów nieustannie opracowuje nowe rozwiązania ułatwiające utrzymanie higieny. Dzięki 50-letniemu doświadczeniu marka Tork z optymizmem patrzy w przyszłość planując kolejne 50 lat, chcąc nadal odgrywać tak istotną rolę w rozwoju profesjonalnej higieny.
Źródło: Tork