Sprzedali już 40 tysięcy spektrofotometrów
Podczas targów Specialty Equipment Market Association w Las Vegas Axalta Coating Systems, wiodący globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych, świętował sprzedaż 40 tysięcy spektrofotometrów.
Jako lider w technologii dopasowania koloru, firma Axalta była pionierem w dziedzinie rozwoju przenośnych kolorymetrów, a później spektrofotometrów. W 2011 r. firma Axalta jako pierwsza zaoferowała klientom urządzenie umożliwiające pomiar zarówno koloru, jak i ziarna lakieru.
W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) spektrofotometry są oferowane przez trzy globalne marki lakiernicze premium: Cromax, Spies Hecker oraz Standox. Dla każdej z nich dostępne są dwie wersje: ChromaVision i ChromaVision Pro (Cromax), Color Dialog i Color Dialog Delta-Scan (Spies Hecker) oraz Genius II i Genius iQ (Standox). Zaawansowane technologicznie spektrofotometry są również dostępne dla warsztatów z całego świata w ramach bogatej oferty narzędzi kolorystycznych firmy Axalta. W Stanach Zjednoczonych i regionie Azji i Pacyfiku urządzenia są dostępne pod nazwami Acquire oraz Acquire Plus
– Spektrofotometry pomagają lakiernikom dobrać prawidłowy kolor już za pierwszym razem. Korzystanie z narzędzia przyspiesza proces renowacji i pozwala uniknąć kosztownych błędów. Za sprawą opatentowanej technologii urządzenie szybko określa kolor lakieru. Użytkownicy urządzeń drugiej generacji otrzymują także informacje o efektach zastosowanych w lakierze. Następnie na podstawie zdefiniowanych kryteriów oprogramowanie kolorystyczne dobiera odpowiednią recepturę. Cały proces jest szybki, łatwy i nie wymaga dużego wysiłku ze strony pracowników warsztatu – wyjaśnia dr Martin Wulf, Colour Marketing Manager for Axalta Refinish Systems na region EMEA.
– Wprowadzenie na rynek 40 tysięcy spektrofotometrów dla firmy Axalta to prawdziwe osiągnięcie. Cieszymy się, że tak wiele warsztatów dostrzega zalety tego urządzenia. Klienci doceniają narzędzia, które wpływają pozytywnie na wydajność, szybkość oraz precyzję. Jesteśmy dumni, że oferujemy produkt spełniający te kryteria i liczymy na dalszy rozwój rynku – podsumowuje Mike Carr.
Źródło: Axalta