Poznaj ofertę sieci warsztatowej O.K. Serwis
O.K. Serwis to dynamicznie rozwijająca się sieć warsztatów samochodowych, będąca inicjatywą INTER-TEAM.
W 2024 r. strategicznym partnerem sieci została międzynarodowa marka ELF, oferująca wysokiej jakości produkty smarne dla wszystkich marek samochodów. Dzięki tej decyzji O.K. Serwis wkracza na nowy poziom, oferując wyjątkowe korzyści zarówno dla klientów, jak i dla członków sieci.
Dzięki partnerstwu O.K. Serwis ELF staje się symbolem nowoczesności i profesjonalizmu w branży warsztatowej, zapewniając nie tylko kompleksową obsługę samochodów, ale także nieocenione wsparcie dla właścicieli warsztatów, którzy pragną rozwijać swój biznes w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Wyzwania współczesności
Dla zlokalizowanych na terenie całej Polski warsztaty zrzeszonych w sieci O.K. Serwis ELF najwyższy priorytet stanowi zadowolenie klienta. Koncepcja sieci odpowiada na współczesne wyzwania stojące przed niezależnymi warsztatami samochodowymi, koncentrując się na kompleksowym podejściu do obsługi mechanicznej pojazdów.
Sieć liczy ponad 300 członków, oferuje szeroki zakres usług, obejmujący diagnostykę, przeglądy oraz różnorodne naprawy mechaniczne, elektryczne i eksploatacyjne dla samochodów wszystkich marek.
Wsparcie w biznesie
Członkowie sieci O.K. Serwis ELF czerpią korzyści ze wsparcia ekspertów z INTER-TEAM, którzy służą pomocą w zakresie prowadzenia biznesu, strategii marketingowej, kwestii prawnych oraz technicznego wsparcia. Jednocześnie zachowują swoją niezależność prawną, a swoją tożsamość wizualną mogą wyrażać na wszelkich materiałach promocyjnych.
Benefity dla członków
Korzyści płynące z członkostwa w sieci O.K. Serwis ELF są niebagatelne. Warunki przystąpienia do sieci są jasno określone w ramach umowy partnerskiej, a dodatkowe warunki ustalane są indywidualnie, zgodnie z potrzebami warsztatu. Członkowie mają dostęp do zaawansowanego programu Mój Warsztat, ułatwiającego zarządzanie firmą oraz obsługę klientów.
Dodatkowo, dzięki usłudze Online Booking, mogą pozyskiwać klientów indywidualnych, wspieranie w komunikacji z klientami. Ich warsztaty mogą być wyróżniane w mapach Google i najważniejszych wyszukiwarkach internetowych, co przyczynia się do zwiększenia widoczności i prestiżu firmy. Oprócz tego członkowie otrzymują bogaty pakiet startowy, coroczne wsparcie oraz elastyczne programy bonusowe.
Profesjonalna identyfikacja wizualna warsztatu oraz wsparcie biura sieci przy organizowaniu lokalnych akcji promocyjnych i dostęp do materiałów reklamowych to kolejne atuty członkostwa w sieci. Komunikacja i podnoszenie kompetencji. Wewnętrzna komunikacja obejmuje kampanie SMS-owe, cykliczne newslettery oraz newslettery specjalne, platformę klienta INTER-TEAM, media społecznościowe oraz spotkania online.
Organizujemy szkolenia, umożliwiając uczestnikom sieci z różnych lokalizacji spotkanie się osobiście, wymianę doświadczeń i dyskusję nad bieżącymi tematami. Jest to doskonała okazja do budowania relacji, które mogą być kluczowe dla efektywnej współpracy.
Współpraca z dostawcą części
Dostawy części do warsztatu odbywają się nawet do sześciu razy dziennie, co zapewnia punktualność i przewidywalność dostaw. Stałe trasy i przypisanie kierowców do konkretnych warsztatów sprawiają, że logistyka funkcjonuje sprawnie.
Stały rozwój
Plany rozwoju sieci O.K. Serwis ELF obejmują pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie właścicieli warsztatów w dostosowaniu się do zmieniających się przepisów oraz poszerzanie oferty usług zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Kluczowym elementem jest także ciągłe podnoszenie kompetencji technicznych i biznesowych personelu warsztatów, aby zwiększyć konkurencyjność i wzmocnić wizerunek marki O.K. Serwis ELF jako miejsca świadczącego usługi najwyższej jakości.
Inter-Team Sp. z o.o.
ul. Daniszewska 4
03-230 Warszawa
tel. 22 29 02 227
okserwis@okserwis.pl
www.okserwis.pl
Jacek Adamus
Kierownik Działu Współpracy z Warsztatami
Artykuł sponsorowany
Inter-Team Sp. z o.o.
Inter-Team to jeden z wiodących dystrybutorów części samochodowych w Polsce. Należy do międzynarodowego konsorcjum Nordic Forum z siedzibą w Kopenhadze, zrzeszającego europejskich dystrybutorów części motoryzacyjnych. Poprzez Nordic Forum jest częścią międzynarodowej Grupy HELLA, będącej jednym z 40 największych dostawców części samochodowych na świecie. Roczne wyniki sprzedaży całej Grupy wynoszą blisko 6 mld Euro. Firma działa na rynku już od ponad 25 lat, a sieć sprzedaży liczy obecnie ponad 60 oddziałów na terenie całego kraju. Usługi kieruje do warsztatów samochodowych oraz hurtowni i sklepów z częściami motoryzacyjnymi.
Marki własne - Kraft Automotive obejmująca części do samochodów europejskich oraz Sakura - części do aut azjatyckich - cieszą się dużym zaufaniem Klientów. Jako pierwsi wśród dystrybutorów części samochodowych firma uruchomiła własną Akademię Techniczną oferującą profesjonalne wsparcie techniczne dla właścicieli i pracowników warsztatów samochodowych. Sieć warsztatów godnych zaufania O.K. Serwis zrzesza niezależne warsztaty samochodowe wyróżniające się wysokim standardem obsługi. Inter-Team Fleet Management stanowi profesjonalne wsparcie dla kierowników i managerów zarządzających firmowymi flotami samochodowymi. Magazyn Centralny Inter-Team znajduje się w Natolinie k. Grodziska Mazowieckiego i zajmuje powierzchnię 10 570 m2. Firma zatrudnia około 1200 osób.
Oferta:
Oferta obejmuje części do samochodów osobowych renomowanych dostawców. Firma posiada bogatą ofertę olejów i smarów, jak również profesjonalną chemię warsztatową oraz akcesoria i kosmetyki do pielęgnacji samochodów. W ofercie znajdują się także narzędzia i urządzenia do wyposażenia warsztatów.