Nowości w oprogramowaniu dla branży motoryzacyjnej

Cairo Soft

Ostatnie lata i panująca na całym świecie pandemia miały istotny wpływ na to, jak wygląda obecnie nie tylko nasze życie prywatne, ale i służbowe. Świat zdążył już w dużej mierze adaptować się do nowej rzeczywistości. Nie inaczej wygląda sytuacja w motoryzacji. Zapotrzebowanie dystrybutorów oraz sklepów uległo zmianie. Na popularności zyskały sklepy internetowe, moduły umożliwiające współpracę z platformami aukcyjnymi, katalogi zamówieniowe oraz systemy WMS

W ofercie naszej firmy znajdują się systemy spełniające wszystkie aktualne oczekiwania. Platforma internetowa cairo.B2C umożliwia prezentację własnej oferty w Internecie i docieranie do klientów również poza zasięgiem tradycyjnej sieci sprzedaży. Wykorzystanie baz danych Tecdoc oraz YQ Service umożliwia precyzyjny dobór towaru na podstawie numeru VIN pojazdu i tym samym ograniczenie liczby zwrotów produktów. Rozbudowane możliwości personalizacji pozwalają na stworzenie unikalnego rozwiązania, które jednocześnie będzie wygodnym i intuicyjnym narzędziem sprzedaży. Pełna responsywność, intuicyjny interfejs i przejrzysty proces sprzedaży pozwalają na komfortowe zakupy bez względu na to, czy korzystamy z komputera czy smartfona. Dodatkowo integracja z szeroką gamą zewnętrznych platform, jak choćby Google Merchants, Facebook Pixel, Ceneo i Opineo, umożliwia sprawne prowadzenie efektywnych kampanii marketingowych, dzięki czemu zasięg oferty i potencjał sprzedażowy będą wyraźnie wyższe.

Cairo logotypy

Kolejnym modułem umożliwiającym obecność w obszarze e-commerce jest moduł integracji z systemem Baselinker. Pozwala on na prezentację oferty wybranych produktów skatalogowanych w systemie cairo.ERP FALCON5 na platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, Ebay czy Amazon, bez konieczności ponownego definiowania tych samych danych oraz czasochłonnego aktualizowania cen sprzedaży oraz stanów. Informacje te synchronizowane są automatycznie w momencie każdej ich zmiany. Co więcej, zamówienia składane przez klientów za pośrednictwem platform sprzedażowych trafiają bezpośrednio do systemu ERP, jednocześnie aktualizując stan dostępny sprzedanego produktu, dzięki czemu eliminujemy ryzyko oferowania niedostępnego towaru.

Dopełnieniem narzędzi do zdalnej sprzedaży jest stale rozwijany katalog cairo.B2B WEBTERMINAL. Za jego pośrednictwem możliwa jest sprawna i komfortowa obsługa klientów biznesowych rozumiana nie tylko jako sprzedaż, ale również jako obsługa zwrotów zakupionych towarów, reklamacji, potwierdzania dostaw oraz zgłaszania do nich uwag. System przygotowany jest do pełnej komunikacji z klientem, co znacząco ułatwi działania handlowców. Nie zapominamy również o ciągłym udoskonalaniu narzędzi doboru. Służy temu wykorzystanie baz Tecdoc oraz YQ Service, które umożliwiają precyzyjny dobór poszukiwanych produktów na podstawie numeru VIN pojazdu lub kodu AZTEC znajdującego się w każdym dowodzie rejestracyjnym. Ogromny wpływ na prezentację i atrakcyjność oferty ma również możliwość tworzenia precyzyjnie celowanych treści marketingowych, promowanie wybranych grup produktów, a także integracja z modułem lojalnościowym cairo.PROFIT. Całokształtu dopełnia możliwość płatności online za zrealizowane dostawy, która pozwala na minimalizowanie obrotu gotówkowego, a także opcjonalna integracja z system cairo.TMS – zarządzającym procesem dostawy towaru do klientów. Integracja umożliwia natychmiastowy dostęp do informacji o dostarczanych paczkach, ich zawartości oraz ewentualnych opóźnieniach, które wynikają z trudności na realizowanej trasie. 

Zapraszamy do kontaktu z naszym przedstawicielem i na stronę www.cairo.pl!

Artykuł sponsorowany.