Najnowsze technologie laserowe M-TECH na targach Automechanika 2024
Na targach Automechanika Frankfurt 2024 firma M-TECH zaprezentowała najnowsze rozwiązania w dziedzinie oświetlenia samochodowego, prezentując m.in. innowacyjne lampy robocze WLLDL z technologią laserową, laserowe latarki taktyczne oraz retrofity H4/H7 serii LSPROS GOLD.
Jednym z głównych punktów prezentacji były innowacyjne laserowe lampy robocze WLLDL. Jako pierwsza firma w Europie, M-TECH wprowadza na rynek lampy wykorzystujące technologię laserową, oferujące zasięg światła do 1600 m. Nowa seria składa się z trzech modeli:
- WLLDL105,
- WLLDL107
- i WLLDL109,
zapoczątkowując rewolucję w oświetleniu długodystansowym.
Lampy te oferują wyjątkową wydajność dzięki zastosowaniu lasera, który generuje światło o natężeniu czterokrotnie większym niż tradycyjne diody LED. Solidna konstrukcja z aluminium i odporne na zarysowania soczewki z poliwęglanu zapewniają długotrwałą pracę w wymagających warunkach.
Dodatkowo modele WLLDL105 i WLLDL107 wyposażono w dwie nakładki: przezroczystą i żółtą. Dzięki nim można rozproszyć światło z punktowego źródła, uzyskując bardziej równomierne oświetlenie. Należy jednak pamiętać, że lampy WLLDL nie posiadają homologacji ECE, co oznacza, że nie mogą być legalnie stosowane na drogach publicznych w krajach Unii Europejskiej.
Seria TLF wprowadziła na rynek nowatorskie latarki taktyczne wykorzystujące zjawisko konwersji laserowej wiązki światła. Dzięki temu uzyskano białe światło o szerokim spektrum, które po trafieniu w fluorescencyjny odbłyśnik jest skupiane przez zaawansowany układ optyczny w precyzyjną wiązkę o zasięgu nawet 1700 metrów. Modele TLF101, TLF102, TLF104 i TLF105, dedykowane profesjonalistom, charakteryzują się wysoką wydajnością i spełniają rygorystyczne standardy bezpieczeństwa potwierdzone certyfikatem FDA.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Na targach firma M-Tech zaprezentowała nowe zestawy LED LSPROS GOLD o ciepłej barwie światła (4000K), które są bezpośrednim zamiennikiem żarówek halogenowych H4 i H7. Choć zapewniają większy komfort jazdy i dłuższą żywotność, ze względu na brak homologacji ECE nie mogą być używane na drogach publicznych w UE.
Źródło: M-TECH