Fast Repair - nowa era szybkich napraw

Pakiet usługi Fast Repair obejmuje:
- instrukcję tchniczną dostarczajacą warsztatowi informacji o wydajnych technikach naprawczych oraz metodach promocji usługi,
- tzw. „Linijkę" Fast Repair, ułatwiającą warsztatowi rozróżnienie naprawy Fast Repair od naprawy standardowej,
- materiały reklamowe pomocne w promocji usługi (plakaty, ulotki),
- praktyczne szkolenia w Centrum Szkoleniowym DuPont Refinish.
Proces Fast Repair:
Krok 1: Zidentyfikować uszkodzenia oraz oszacować zasadność zastosowania systemu Fast Repair.
Krok 2: Umyć naprawianą powierzchnię przy pomocy wody i mydła, następnie umyć zmywaczem 3910WB, wypolerować panel w celu lepszej absorpcji lakieru bezbarwnego w obszarze końca zaprawki (cieniowania lakieru bezbarwnego), następnie odtłuścić zmywaczem 3910WB lub 3911WB.
Krok 3: W odpowiednim źródle światła dobrać kolor do obszaru panelu jak najbliższego uszkodzeniu lub wykorzystać do tego spektrofotometr ChromaVision® DuPont Refinish, a następnie dokonać natrysku próbnego.
Krok 4: Zabezpieczyć miejsca nieobjęte naprawą, wyszlifować uszkodzony obszar, odtłuścić zmywaczem 3911WB, następnie wytrzeć i przedmuchać.
Krok 5: Przygotować i nałożyć szpachlę, (DuPont Refinish zaleca stosowanie szpachli 779R Polyester Putty). Następnie wysuszyć zgodnie z wytycznymi dla danego produktu podanymi w Karcie Technicznej. Po wyschnięciu wybrać odpowiedni papier do szlifowania, wyszlifować szpachlę, odtłuścić, a następnie przetrzeć ściereczką antystatyczną i przedmuchać.
Krok 6: Zabezpieczyć bezpośrednie otoczenie uszkodzonego obszaru w celu jego odizolowania w czasie naprawy, następnie dobrać podkład DuPont Refinish w odpowiednim odcieniu ValueShade® - np: 1051R (VS1) do 1057R (VS7).
Krok 7: Upewnić się, że pierwsza warstwa podkładu przekracza powierzchnię drugiej warstwy. W ten sposób uniknie się możliwości powstania w dalszej fazie naprawy zniekształcenia powłoki lakieru;. Następnie wysuszyć naprawiany obszar, zgodnie ze specyfikacjami podanymi w Karcie Technicznej, oszlifować, odtłuścić, a na końcu przetrzeć ściereczką antystatyczną i przedmuchać.
Krok 8: Przygotować i nałożyć lakier bazowy przy wykorzystaniu technik zmniejszających ilość mgły natryskowej, po czym wysuszyć. W końcowej fazie naprawy można zastosować lakier bezbarwny 3750S oraz przyspieszacz 431R Varispeed Thinner, w celu uzyskania jak największych oszczędności czasowych. Aby osiągnąć lepszy efekt, do obszaru zakończenia lakieru bezbarwnego użyć rozcieńczalnika AK350.
Krok 9: Wypolerować obszar naprawy po wyschnięciu lakieru bezbarwnego.


