EQUIP AUTO wspiera kampanię Różowy Październik razem z Fundacją ARC

EQUIP AUTO wspiera kampanię Różowy Październik razem z ARC EQUIP AUTO

Od 25 kwietnia do 18 października 2025 r. każdy sprzedany bilet na jubileuszową edycję targów EQUIP AUTO (14–18 października 2025 r.) będzie bezpośrednio wspierał Miesiąc Świadomości Raka Piersi. W ramach kampanii Różowy Październik EQUIP AUTO nawiązuje współpracę z Fundacją ARC na rzecz Badań nad Rakiem.

Za każdy zakupiony bilet wstępu przekazywana będzie darowizna na rzecz Fundacji, dając każdemu odwiedzającemu możliwość aktywnego udziału w tej ważnej inicjatywie. Odwiedzający i wystawcy, oprócz uczestnictwa w targach, będą mogli dodatkowo wesprzeć badania poprzez dokonanie dobrowolnej wpłaty bezpośrednio na oficjalnej stronie wydarzenia.

– Z okazji naszego 50-lecia chcieliśmy, aby każdy odwiedzający stał się siłą napędową badań nad rakiem. To nasz sposób na świętowanie półwiecza poświęconego sektorowi motoryzacyjnemu, przy jednoczesnym spojrzeniu w przyszłość – z silnym poczuciem solidarności. W obliczu choroby, która dotyka nas wszystkich – bezpośrednio lub pośrednio – naturalnym krokiem było dla EQUIP AUTO włączenie się w działania w pełni zgodne z naszymi zobowiązaniami CSR. Razem napędzajmy badania! EQUIP AUTO z dumą wciela wartości współodpowiedzialności i nadziei – mówi Aurélie Jouve, Dyrektor EQUIP AUTO.

Misja Fundacji ARC działającej na rzecz Badań nad Rakiem

Fundacja ARC, uznana za organizację pożytku publicznego, w 100% poświęca się finansowaniu badań nad rakiem, korzystając wyłącznie z hojności darczyńców i spadkobierców. W 2024 r. Fundacja przeznaczyła ponad 33 mln euro na realizację 226 obiecujących projektów badawczych, niosących nadzieję pacjentom.

Misją Fundacji ARC jest głębokie przekonanie, że badania naukowe pokonają raka. Kluczowe dane dotyczące działalności fundacyjnej:

  • 76,2% wydatków (39,35 mln euro) przeznaczonych na wsparcie badań i informowanie społeczeństwa,
  • 226 projektów badawczych sfinansowanych w 2024 r. na kwotę ponad 33 mln euro,
  • 160 000 darczyńców,
  • 51,4 mln euro pozyskanych od społeczeństwa, w dużej mierze z zapisów spadkowych i polis na życie, certyfikacja od 1999 r. przyznana przez niezależny organ kontrolny Don en Confiance.

Więcej informacji o kampanii – na stronie internetowej www.fondation-arc.org

Źródło: EQUIP AUTO

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę