autoEXPERT 9/2017

autoEXPERT 9/2017 Spis treści
AKTUALNOŚCI
6
Informacje i wydarzenia
10
Zero wypadków, zero emisji i zero stresu
14
Po raz szesnasty
TECHNIKA I SERWIS
16
Poczuj czujniki
20
Diagnostyka czujników i sterowników
22
Stuki na luzie
24
Układy zasilania silników wysokoprężnych koncernu V.A.G cz. 2. Silnik 2.0 TDI zasilany pompowtryskiwaczami
28
Taniej nie zawsze znaczy lepiej
32
Jak bezpiecznie wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów
34
Miękkie przełożenia
38
Sześciobiegowa preselekcyjna skrzynia biegów typu S-Tronic/DSG cz. 4.
41
Składniki koła
44
Urządzenia do montażu opon
48
Uwaga na zawór
50
Bilans na zero
52
Jazda z przebitą oponą?
55
Czy wyważanie wystarczy?
RYNEK I ZARZĄDZANIE
58
Czas to pieniądz
61
Wzrosty sprzedaży i niepewna przyszłość
Akademia techniczna ZF
65
Utrzymać poziom
RYNEK I ZARZĄDZANIE
81
Po części zamienne do internetu
84
Czemu 1 kg turbo tyle kosztuje?
86
BHP w warsztacie
88
Nowości produktowe
92
Samochody z silnikiem Diesla
PO GODZINACH
94
Latający dywan
96
Ciekawostki motoryzacyjne
DODATEK SPECJALNY: HAMULCE I ZAWIESZENIE
98
Uciążliwe drgania
100
Subtelne różnice
102
Klocek klockowi nierówny
105
Wibracje, pisk i skrzypienie
111
Amortyzatory do wymiany
114
Dobre wkręcanie
118
Woda nie zawsze dobra
119
Zmiana kierunku
122
Ciekawostki motoryzacyjne