autoEXPERT 8–9 2020
autoEXPERT 8–9 2020 Spis treści
AKTUALNOŚCI
6
Informacje i nowości
8
Raport carVertical
Najbardziej niezawodne marki samochodów
10
Regeneracja filtrów DPF
Regeneracja DPF: pożądana, ale którą metodą?
TECHNIKA I SERWIS
14
Układy wydechowe
Bezgłośnie
18
Odciągi spalin
Szkodliwe spaliny w warsztacie
20
Koła zamachowe
CPA – trzecia masa
TEMAT Z OKŁADKI: UKŁADY HAMULCOWE I ZAWIESZENIE
22
Układy hamulcowe
Moc hamulców
27
Nowe rozwiązania w układach hamulcowych
Brake-by-wire do zastosowań OE
30
Zużycie zawieszenia
Skąd się biorą drgania kierownicy
34
Obniżanie zawieszenia
Niżej – lepiej?
37
Obsługa układów hamulcowych
Smarować czy nie smarować – oto jest pytanie
40
Obsługa zawieszeń
Podatne na zginanie: zawieszenie pneumatyczne
43
Obniżanie zawieszeń
Przekraczanie granic
44
Zagadnienia układów hamulcowych okiem ekspertów
Układy hamulcowe od podszewki
48
Hybrydowe tarcze hamulcowe
Tarcze dwuczęściowe
RYNEK I ZARZĄDZANIE
50
Organizacja szkoleń
Koronawirus zmienia oblicze szkoleń dla mechaników
52
Przegląd oferty rynkowej
Nowości produktowe
54
Sprzedaż i produkcja samochodów
Peryskop
PO GODZINACH
55
Układy hamulcowe
Węgiel i krzem w hamulcach
DODATEK TEMATYCZNY: BLACHARSTWO I LAKIERNICTWO
56
Lakiery i technologia nakładania
Lakier nie taki oczywisty
61
Przegląd oferty rynkowej
Systemy lakiernicze
62
Wywiad z Piotrem Modzelewskim z firmy NOVOL
Funkcjonowanie w epidemii
64
Wygłuszanie nadwozia
Aby w aucie było ciszej
PO GODZINACH
66
Technologia nadwozi
Festiwal włókna węglowego