autoEXPERT 11/2017
autoEXPERT 11/2017 Spis treści
AKTUALNOŚCI
Aktualności i nowości
Jubileusz
25 lat Roberta Boscha w Polsce
Nowe centrum logistyczne NGK
Świece z rodowodem
Sympozjum
Środki smarowe i płyny eksploatacyjne w Polsce 2017
TECHNIKA I SERWIS
System kontroli trakcji
ETS w napędzie 4Matic
Elektromechanika
Naprawa alternatorów cz. 2.
Zasilanie silników
Układy zasilania silników wysokoprężnych koncernu V.A.G. cz. 4.
Uszkodzenia tarczy sprzęgłowej
Dlaczego pęka?
Uszkodzenia pasków rozrządu
Czas i środki chemiczne
Części zamienne
Najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek
Układy chłodzenia
Diagnozowanie czujników temperatury
Przeniesienie napędu
Sześciobiegowa preselekcyjna skrzynia biegów typu S-Tronic/DSG cz. 6.
BLOK TEMATYCZNY: NAPRAWA NADWOZI – OLD- I YOUNGTIMERY
Lakierowanie samochodów zabytkowych
Od podstaw
Szlifowanie i polerowanie
Gładkość wskazana
Przegląd oferty rynkowej
Polerki
Technologie lakiernicze
Naprawa oldtimera
Naprawy samochodów typu Youngtimer
Bez OBD? Kiepsko
Urządzenia do kontroli oświetlenia
I nastała jasność
RYNEK I ZARZĄDZANIE
BLOK TEMATYCZNY: STACJE KONTROLI POJAZDÓW
Sytuacja w SKP
Potrzebne zmiany czy rewolucja?
Przegląd oferty rynkowej
Producenci linii diagnostycznych
Nowe przepisy w SKP
Koniec z płaceniem za pieczątki
Przegląd oferty rynkowej
Nowości produktowe
Samochody elektryczne
Peryskop
PO GODZINACH
Wspomaganie kierowcy
Czujniki w służbie człowieka
DODATEK SPECJALNY: IT DLA MOTORYZACJI
Rzeczywistość rozszerzona – Augmented Reality
Dzień dobry, tu Twój samochód
Diagnostyka elektroniczna samochodu
Już nie światy równoległe
Ewolucja oprogramowania
Wszystko w jednym
Tablety warsztatowe
Lepszy wybór?
Zdalna diagnostyka
Usterki na smyczy
Aplikacje wspierające mechaników
Zawieszenie w aplikacji
Przegląd oferty rynkowej
Oprogramowanie dla motoryzacji
Wybrane programy dostępne na rynku
Prezentacje programów