Tenneco rusza “w trasę”

Tenneco Inc. zainaugurował kampanię "Tenneco on Tour". Ta wyjątkowa i ekskluzywna kampania mobilna, trwająca od kwietnia do listopada 2012, przewiduje zorganizowanie ponad 150 dni specjalnych, mających na celu promocję w całej Europie, na Środkowym Wschodzie i w Afryce Północnej produktów kontroli jazdy Monroe® oraz kontroli emisji spalin Walker®, a także usług i możliwości firmy.
Interaktywna kampania mobilna, łącząca w sobie teorię, praktykę i zabawę oraz prezentująca kompletny wachlarz usług, skierowana jest do dystrybutorów oraz mechaników.Kampania koncentruje się na zawieszeniu oraz produktach kontroli emisji spalin, oferując narzędzia diagnostyczne, programy szkoleniowe oraz usługi marketingowe, podkreślając zarazem troskę o bezpieczeństwo pojazdów oraz środowisko naturalne.
"Tenneco on Tour" kładzie także nacisk na pokazanie pozycji firmy jako lidera OE oraz doświadczenie na rynku części zamiennych. Oficjalna inauguracja kampanii mobilnej odbyła się w Paryżu. Trasa przejazdu ciężarówek Monroe® i Walker®, która na rok 2012 przewiduje przyjazd do 24 miejsc docelowych, będzie także przebiegać przez Katowice w dniach 26-27 maja podczas targów PROFI AUTO SHOW oraz Warszawę w dniach 31.08 - 02.09 podczas TARGÓW INTER CARS S.A.
Alex Gelbcke, wiceprezes oraz dyrektor generalny Tenneco Aftermarket Europe, wyjaśnia: "Jako wiodący specjalista w kwestii kontroli emisji spalin i właściwości jazdy, możemy zaproponować naszym klientom wyjątkowo rozbudowane i szczegółowe portfolio produktów oraz usług. Nigdy wcześniej nie mogliśmy zaprezentować naszych możliwości w jednym miejscu, w tak kompleksowej formie. Kampania mobilna jest doskonałą okazją dla odwiedzających do doświadczenia wszystkiego na własnej skórze."
W skład kampanii mobilnej "Tenneco w Trasie" wchodzi para naczep noszących logo Monroe® oraz Walker®, które mogą się przekształcać w salony wystawiennicze o futurystycznym wyglądzie. Namioty w kształcie skrzydeł stanowią prawdziwą atrakcję dla odwiedzających. W tych mobilnych salonach wystawienniczych, Tenneco może zaprezentować swoje możliwości dostawcy na rynek Oryginalnego Wyposażenia OE oraz usługi nakierowane na rynek części zamiennych, ze szczególnym naciskiem na diagnostykę oraz szkolenia.
Przykładowo, odwiedzający mogą doświadczyć, podczas jazd testowych, w jaki sposób zużyte amortyzatory negatywnie wpływają na bezpieczeństwo pojazdu, a także wykonać testy porównawcze na kontrolę emisji spalin. Zespół Tenneco zaprezentuje montaż układu zawieszenia Monroe® quick-strut oraz działanie stanowiska testowego Monroe®. Ponadto, odwiedzający otrzymają najnowsze materiały marketingowe i handlowe Tenneco.
Ze względu na fakt, że koncept "Tenneco on Tour" stanowi mozaikę teorii, praktyki oraz zabawy, dystrybutorzy i mechanicy będą także mogli zdobyć atrakcyjne nagrody, biorąc udział w konkursach wiedzy na temat Monroe® oraz Walker® oraz spotkaniach z ambasadorami Brygady Bezpieczeństwa Monroe®. Ponadto, będzie można otrzymać materiały handlowe oraz gadżety.
Gospodarzami oficjalnej ceremonii inauguracyjnej odbywającej się w Paryżu byli Hari Nair, Dyrektor ds. Operacyjnych w Tenneco, Josep Fornos, Wiceprezes Wykonawczy i Dyrektor Generalny Tenneco Europe, South America and India oraz Alex Gelbcke, Wiceprezes i Dyrektor Generalny Tenneco Aftermarket Europe.