Regionalny Doradca Techniczny Spies Hecker

16.5.2013
Profesjonalną obsługę techniczną obok Doradców Technicznych polskiej centrali marki zapewniają Regionalni Doradcy Techniczni Dystrybutorów. Dzięki takiej strukturze możliwe jest zapewnienie wsparcia technicznego i produktowego klientom w całej Polsce.
„Praca technika regionalnego jest przedłużeniem ręki Koordynatora marki. Regionalni Doradcy Techniczni codziennie wspierają działania klientów w regionach. Znają dokładnie ich potrzeby i potrafią bardzo szybko zareagować na zaistniały problem. Szybka pomoc techniczna jest kluczowa, by sprostać oczekiwaniom klientów. Technicy Regionalni rozpoznają potrzeby szkoleniowe lakierników pracujących u klientów, co pozwala dobrze dostosować tematykę kursów szkoleniowych w Broniszach", powiedział Mariusz Safarzyński, Techniczny Koordynator marki Spies Hecker.

Regionalni przedstawiciele techniczni marki Spies Hecker to ludzie z pasją, entuzjazmem i zapałem oraz przede wszystkim najlepsi specjaliści w swojej dziedzinie. Posiadają solidną wiedzę z zakresu produktów marki Spies Hecker oraz wszechstronne umiejętności techniczne, dzięki którym gwarantują skuteczne doradztwo w szerokim zakresie zagadnień. Do często zgłaszanych przez klientów zagadnień, którymi zajmują się Doradcy Techniczni w regionach należą:
- dobór produktów w przypadku niestandardowego rodzaju naprawy, np. renowacja powłoki matowej, kolorów 3-warstwowych, czy Spot Repair
- dobór produktów w zależności od warunków zewnętrznych, np. wysoka lub niska temperatura, wilgotność
- usuwanie wad lakierniczych
- kolorystyka
- dobór sprzętu lakierniczego

Spektrum potrzeb i zapytań produktowo-technicznych klientów jest jednak o wiele bardziej zróżnicowane, co sprawia, że praca Regionalnego Doradcy Technicznego niesie za sobą wiele wyzwań.

Aby im sprostać, Regionalni Doradcy Techniczni na bieżąco podnoszą swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach organizowanych co najmniej dwa razy w roku w Centrum Szkoleniowym Spies Hecker.
Ich celem jest wspólne spotkanie wszystkich przedstawicieli technicznych marki, w tym Doradców Technicznych Spies Hecker z Polski oraz Międzynarodowego Doradcy Technicznego z Kolonii oraz umożliwienie bezpośredniej wymiany informacji o aktualnych trendach, nowych rozwiązaniach systemowych i procesowych, jak też wspólne, intensywne szkolenia praktyczne.

Więcej na stronie: http://www.spieshecker.pl 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę