Poznaj ofertę sieci warsztatowej NexusAuto
W 2024 r. mija 6 lat, od kiedy sieć NexusAuto działa w Polsce. Za jej tworzenie odpowiada Nexus Automotive Central Europe (NACE), które stanowi część Nexus Automotive International S.A. – tj. jednej z największych grup zakupowych w motoryzacyjnym aftermarkecie.
W polskich realiach nasza struktura jest rekordowo skromna: 3 osoby w samym NACE i koordynatorzy u poszczególnych dystrybutorów, którzy zadania związane z siecią wykonują dodatkowo, między codziennymi obowiązkami zawodowymi.
Tym bardziej: ponad 300 warsztatów, w tym ponad 260 z szyldami NexusAuto, stanowi bezsprzeczny sukces marki. Miejmy jednak świadomość, że to nie liczba warsztatów w sieci była i jest naszym priorytetem. Pakiet NexusAuto stanowi dodatek dla warsztatu do współpracy z wybraną siecią hurtowni.
Model ten świadomie ogranicza krąg zainteresowanych mechaników do tych z relacjami handlowymi z dystrybutorami NexusAuto w Polsce. Dlaczego, mając do wyboru wiele sieci warsztatowych, warto przystąpić akurat do NexusAuto?
Każda sieć, która funkcjonuje w Polsce jest pewną wartością dodaną dla mechanika. Pakiety wsparcia często mają podobne świadczenia. Z jakiego powodu? Ponieważ wszyscy warsztatowcy pracują w podobnych realiach i takie są po prostu potrzeby tego rynku.
W NexusAuto ważne jest jednak zachowanie autonomii każdego z warsztatów, który przystąpił do sieci. To nasz firmowy priorytet. Owszem, pokazujemy trendy rynkowe i zagrożenia, ale to szef warsztatu sam decyduje, czy chce korzystać z naszych porad i ekspertyz z zakresu:
- prawa,
- techniki,
- wiedzy o ekologii,
- dostępu do szkoleń
- i materiałów marketingowych.
Cały czas rozbudowujemy nasz program wsparcia dla klientów, tak by odpowiedzieć na kolejne potrzeby rynku. Aktualnie największym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie do mechaników z informacją z czego już mogą korzystać i co przyda im się w codziennej w praktyce.
Mimo wielu równoległych kanałów komunikacji, to dostęp do informacji oraz wzajemna współpraca wymagają największego wsparcia. Cóż z tego bowiem, że istnieją grupy tematyczne, aplikacje dedykowane branży motoryzacyjnej czy organizowane są comiesięczne spotkania w sieci, skoro wielu warsztatowców nie ma nawyku (lub czasu), by regularnie sprawdzać pocztę mailową?
Nasze rozwiązania stanowią remedium i na ten problem komunikacyjny. Aby warsztat mógł przystąpić do sieci NexusAuto, kluczowa jest rekomendacja jednej z sieci hurtowni, które z nami współtworzą NexusAuto czyli Auto Land Polska S.A., InterParts, Motogama, Auto Euro S.A. oraz Intervito. Są też, oczywiście, wymogi formalne, takie jak minimalna liczba stanowisk itp.
Jednak dla mnie, osobiście, ważniejsza jest chęć wspólnego rozwoju, a także efektywnego korzystania z naszego wsparcia, niż perfekcyjny obiekt, na który jego szef nie ma pomysłu. Warsztat, przystępując do NexusAuto, otrzymuje bezpłatną wizualizację. Nowoczesny szyld, podobnie jak w innych branżach, jest tylko wizytówką skierowaną do klienta. A o tym, czy ta pierwsza wizyta przekształci się w stałą relację, decydują kolejne kroki:
- jakość obsługi,
- fachowość wykonywanych operacji,
- uczciwość w podejściu do klienta i transparentność wszystkich działań.
Bez tych elementów nawet najbardziej wymyślny szyld w niczym nie pomoże. Kolejnym istotnym atutem sieci NexusAuto jest oprogramowanie do prowadzenia warsztatu. To powszechne narzędzie w pracy mechaników, ale wciąż nie wszystkie mniejsze warsztaty są do niego przekonane. W NexusAuto mamy dwie opcje: Nexus24 i NexusGarage.
Oczywiście najpierw udostępniamy klientom bezpłatną wersję demo obu wariantów. Tak by użytkownicy dokonali świadomego wyboru. Do tego jest jeszcze rozwiązanie analityczne WESP, z 3 miesięcznych bezpłatnym okresem próbnym.
W przypadku wstępnego zainteresowania właściciela warsztatu przedstawioną ofertą, umawiamy się na prezentację całego programu – spotkanie jest zdalne lub na na miejscu, u klienta. I jeśli po obu stronach pojawia się wola współpracy, rusza bardzo sprawny proces wizualizacji, podpisania niezbędnych dokumentów, zawieszenia sieciowych szyldów i dołączenia do naszej organizacji.
Co bardzo ważne: z zachowaniem niezależności danego warsztatu, we wszystkich kluczowych dla niego obszarach. To wyróżnia naszą propozycję wśród innych sieci. Po więcej szczegółów zapraszamy na: nexusautopolska.pl
- Wsparcie księgowe
- Doradztwo inwestycyjne
- Serwis e-mail
- Serwis SMS
- Regularne spotkania informacyjne
- Dedykowany program ubezpieczeń
- Serwis odzieży roboczej
- Terenowe akcje promocyjne
- Atrakcyjna oferta handlowa (wyjątkowa linia produktowa Drive)
- Dedykowane urządzenia
- Elektryczne pojazdy zastępcze
Właściciel sieci:
NEXUS
info@nexusautopolska.pl
Rafał Kędziorek
Manager ds. rozwoju sieci N!Auto/N!Truck
Artykuł sponsorowany