Poznaj ofertę pierwszej polskiej sieci warsztatów S-PLUS blacharsko-lakierniczych SMART Repair

Poznaj ofertę pierwszej polskiej sieci warsztatów S-PLUS Raven Media
5.3.2025

S Plus spółka z o.o. została powołana do życia jako naturalna konsekwencja rozwoju Grupy Kapitałowej Auto – Plast Produkt, lidera na polskim rynku w dystrybucji produktów i narzędzi do napraw blacharsko-lakierniczych. 

Ponad 30-letnie doświadczenie, bogata oferta oraz dbałość o najwyższą jakość produktów, kompetentni Doradcy techniczni stacjonarni oraz terenowi, a także gwarancja dostaw w ciągu 48 godzin do dowolnego miejsca w kraju, pozwoliły firmie APP zbudować zaufanie klientów oraz pozycję wiarygodnego partnera w biznesie. 

Synergia działania wszystkich spółek Grupy jak NTS, XS Logistics oraz Warsztat24, stworzyła solidne podstawy działania i rozwoju spółki S Plus. Spółka powstała w 2007 r. w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku na nowe technologie napraw – SMART Repair oraz Auto Detailingu. Dynamiczne i cykliczne działania marketingowe firmy we wszystkich mediach, także tych o globalnym zasięgu, ugruntowały pozycję marki S-Plus jako prekursora i specjalisty w zakresie szybkich napraw estetycznych szkód komunikacyjnych i parkingowych oraz zaawansowanej kosmetyki aut.

S-Plus to pierwsza ogólnopolska sieć niezależnych warsztatów blacharsko-lakierniczych 

Aktywnie rozszerzamy zasięg swoich usług. Opieramy naszą działalność na współpracy Partnerskiej, zaproszenia kierujemy zarówno do doświadczonych Warsztatów funkcjonujących w branży od lat, a także do przedsiębiorczych osób planujących uruchomienie Warsztatu blacharsko-lakierniczego. Realizujemy te potrzeby. Współpracujemy z ponad 50. Flotami, CFM i Leasingami na terenie całego kraju.

s-plus infografika źródło: S-PLUS

Wyróżniamy się na rynku usług blacharsko-lakierniczych, od 18 lat realizując w praktyce naprawy w technologii SMART Repair. Nasze usługi SMART Repair stały się standardem usług w branży, a nasze Cenniki od lat pozwalają wyceniać naprawy w programach eksperckich, jak np. Audatex. Nie zapominamy o naprawach tradycyjnych oraz wymianach części w celu kompleksowej obsługi szkód komunikacyjnych i parkingowych dla naszych Klientów.

Technologia SMART Repair fantastycznie sprawdza się także przy wymagających usługach przygotowania aut do zdania po leasingu. Usuwanie szkód ponadnormatywnych (w porównaniu z karami za zwrot takiego auta) opłaca się wyłącznie przy zastosowaniu technologii SMART. Nasi Technicy w Warsztatach posiadają wiedzą i umiejętności, aby wykorzystać możliwości niszy na rynku i uzyskać z tego źródła wysokie profity.

Czy warto współpracować z siecią S-Plus?

Idea sieci warsztatów nie jest nowym rozwiązaniem w branży. Nadąża za potrzebami Klientów o rozproszonej sieci oddziałów i Pracowników. Centrala Klienta/Zleceniodawcy oczekuje usług na terenie całego kraju, podobnie jak Centrala sieci naprawczej koordynuje proces realizacji zleceń we współpracy z Warsztatami sieci, działającymi także na terenie całego kraju. Jednak obsługa floty firmowej pozostaje nadal scentralizowana i takiej centralnej obsługi także oczekuje. Kontakty z poszczególnymi Warsztatami mogą być utrudnione, a problemy – zwielokrotnione.

S-PLUS dane źródło: S-PLUS

Centrala sieci Warsztatów S-PLUS rozwiązuje ten problem z powodzeniem od ponad 18 lat. Doradcy Klienta Centrali sieci w pełnym zakresie przejmują organizację procesu napraw. Doradca Klienta otrzymuje zlecenie, organizuje oględziny, pomaga w kosztorysowaniu, naprawie i rozliczeniu za usługę. Większość potrzeb formalnych oraz rozliczenia napraw załatwiana jest z Centralą sieci, jednym podmiotem gospodarczym.

warsztat  S-PLUS źródło: S-PLUS

Wszelkie kontakty i reklamacje obsługiwane są przez Doradcę Klienta, a Warsztat nie jest nieustannie „atakowany” przez Klienta. To zdejmuje z Warsztatu dużą część czasu oraz „papierologii”. Warsztat może zająć się wyłącznie naprawą i skupić na jakości i terminowości napraw.

Kolejnym obszarem korzyści z przynależności sieci Warsztatów jest specjalizacja i wyróżnienie na rynku. Dziesiątki lokalnych Warsztatów świadczą podobne usługi, Klient kieruje się poleceniem, szuka kontaktu w internecie i opiera się na niepewnych ocenach i komentarzach. Warsztat działający w pojedynkę może być niezauważalny.

Jak więc wyróżnić się na tle konkurencji i wciąż wykonywać standardowe naprawy? Na przykładzie Sieci Warsztatów S-PLUS: 

Rozwiązanie sieciowe Centrala sieci S-PLUS, Klient i Warsztat daje efekt win-win, wszyscy są wygrani. Klient otrzymuje korzystne cenowo rozwiązania naprawcze z wykorzystaniem technologii SMART Repair (oszczędności na poziomie 30%), Warsztat realizuje opłacalne naprawy SMART po przeszkoleniu i na bazie Cennika S-PLUS (SPOT lakiernicze za 730 zł netto), Centrala sieci jako organizator procesu uzyskuje swoje wynagrodzenie prowizyjne za wsparcie procesu napraw. 

Nazwa sieci: Polska Sieć Warsztatów S-PLUS blacharsko-lakierniczych
www.s-plus.pl
salony@s-plus.pl
62-300 Września, ul. Przemysłowa 10
tel. 61 437 00 05

Logotyp S-Plus
Piotr Bogacki

Piotr Bogacki
p.bogacki@s-plus.pl
tel. 605 509 459
www.s-plus.pl

Artykuł sponsorowany