Nowe narzędzie marki Facom – 467R

7.5.2014

Po wycofaniu narzędzia 40R, Facom wypuszcza na rynek nowe połączenie grzechotki i klucza – model oznaczony numerem 467R.

To najnowsze wysokiej jakości narzędzie Facom w innowacyjny i udoskonalony sposób łączy funkcjonalność grzechotki i klucza płaskiego, umożliwiając uniknięcie kompromisów koniecznych przy pracy dostępnymi obecnie na rynku grzechotkami otwartymi.

Innowacyjność

Facom zaprojektował i wprowadził na rynek model 467R jako innowacyjny podwójny klucz płasko-oczkowy z grzechotką do wszechstronnych zastosowań. Wcześniej, aby dostać się do nakrętek, należało używać tylko otwartych kluczy. Trzeba było zdejmować i ponownie zakładać klucz na nakrętkę przy odkręcaniu/dokręcaniu, co było bardzo czasochłonne. Jednak, dzięki modelowi 467R i otwartej końcówce, która działa podobnie do grzechotki, praca jest znacznie szybsza, ponieważ narzędzia można używać zarówno przy pełnym założeniu, jak i nałożeniu do połowy.

Udoskonalona wydajność

Oprócz otwartej końcówki klucza, 467R oferuje wszystkie zalety poprzednich modeli grzechotek 467, oraz korzyści wynikające z oszczędności czasu pracy. Okazało się, że praca z grzechotką jest trzy razy szybsza niż praca z użyciem normalnych kluczy. W ciasnych przestrzeniach grzechotka działa już przy obrocie o 5 stopni.

Bezpieczeństwo

Model 467R zapewnia bezpieczeństwo pracy, zaś działanie grzechotki sterowane dźwignią zgodną z normą ISO 1711/1 zabezpiecza przed przypadkowym odwróceniem kierunku. Ponadto, narzędzie to jest bardzo wszechstronne z uwagi na szeroki zakres działania otwartej końcówki typu 2 w 1 (pełne założenie i nałożenie do połowy) i uzyskanie efektu grzechotki po jego obu stronach.

Więcej informacji o Facom znajdziesz na stronie www.facom.pl.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę