Klasyczne samochody na targach Automechanika we Frankfurcie

Klasyczne samochody na targach Automechanika we Frankfurcie Automechanika

Od 10 do 14 września 2024 r. profesjonaliści z całego świata spotkają się we Frankfurcie, aby omówić najnowsze trendy w branży samochodów klasycznych i kolekcjonerskich pod hasłem "Gdzie pasja spotyka się z biznesem". Targi oferują bogaty program wypełniony prezentacjami, wydarzeniami i wycieczkami z przewodnikiem. Tematy obejmują cyfryzację, nowe technologie, rekrutację nowego pokolenia, szkolenia i rozwój zawodowy.

Jako wiodąca międzynarodowa marka targowa, Automechanika wykorzystuje swoje wydarzenia na całym świecie do ustanowienia nowej sieci B2B w sektorze samochodów klasycznych. Wysiłek ten rozpoczyna się we Frankfurcie, gdzie ponad 300 wystawców ogłosiło już, że zaprezentuje produkty dla branży samochodów klasycznych w obszarach części i komponentów, diagnostyki i napraw oraz karoserii i lakierów. Odbędą się również różne dyskusje panelowe i prezentacje z udziałem szanowanych międzynarodowych graczy branżowych, w których omawiane będą różne kwestie, w tym: Co można zrobić, aby zainteresować młodych ludzi biznesem klasycznych samochodów i pomóc im w zdobyciu szkoleń i kwalifikacji? Gdzie można wdrożyć rozwiązania cyfrowe w segmencie klientów prywatnych? Co będzie konieczne, aby zapewnić sukces firmy w przyszłości?

Odpowiednio wyposażone i obsadzone warsztaty są niezbędne do konserwacji i renowacji tych pojazdów.

– Na targach Automechanika we Frankfurcie zainteresowane warsztaty mogą nawiązać bezpośrednie kontakty z profesjonalistami z branży samochodów klasycznych i podzielić się pomysłami na tak ważne tematy, jak zaopatrzenie w części, trendy i zmiany w tej dziedzinie, a także wiele innych istotnych tematów, takich jak znalezienie odpowiednich rozwiązań lakierniczych. Aby to umożliwić, współpracujemy z naszymi partnerami i doświadczonymi ekspertami, aby stworzyć program, który ma wiele do zaoferowania". Oprócz nawiązywania kontaktów, szkoleń i rozwoju zawodowego, na targach będzie można osobiście zobaczyć historyczne pojazdy na żywo, gdzie entuzjaści, tacy jak światowej klasy włoski kolekcjoner Corrado Lopresto, wystawią wybrane samochody pokazowe - w tym wielokrotnie nagradzane pojazdy. Pierwszy "Rhine-Main Classic Rallye" i jego 100 klasycznych i kolekcjonerskich samochodów również odwiedzi tereny wystawowe we Frankfurcie. Nie zabraknie również niezwykłych eksponatów dla fanów motocykli – mówi Olaf Mußhoff, dyrektor targów Automechanika we Frankfurcie.

Podcast Automechanika Classic Car

Pod koniec marca w sieci pojawiła się nowa seria podcastów o klasycznych samochodach. Zainicjowany i moderowany przez eksperta od klasycznych samochodów Jürgena Booka, ten nowy format Automechaniki jest wspierany przez czasopismo branżowe FML i jego redaktora naczelnego Wolfganga Auera. Każdego miesiąca podcast przedstawia entuzjastów klasycznych samochodów, których odwiedzający mogą spotkać osobiście na targach we wrześniu. Sześć odcinków podcastu koncentruje się na takich tematach, jak modele biznesowe, wyzwania i wizje - a także kilka osobistych anegdot.

Wśród gości znaleźli się Ande Votteler i jego następca Dennis Kissling, którzy są zdania, że pojazdy powinny być pozostawione w stanie jak najbardziej zbliżonym do pierwotnego. Opowiadają również o tym, jak z powodzeniem poradzili sobie z przekazaniem pojazdów następnemu pokoleniu we własnej firmie. Na liście gości znaleźli się również Mike Kastrop i Pauline Louwman, zaangażowany zespół z Holandii, którego fundacja "Talents4Classic" pomaga młodym ludziom radzić sobie z trudnościami, jakie napotykają na początku swojej kariery w branży.

– Pracując wspólnie nad historycznymi pojazdami, chcemy inspirować utalentowanych młodych ludzi, odkrywając przed nimi nowe perspektywy i pomagając budować ich pewność siebie – wyjaśnił Mike Kastrop.

W innym odcinku Tobias Reichle i Florian Urbitsch, dyrektorzy zarządzający "Nationalen Automuseums The Loh Collection", omawiają początki swojego światowej klasy muzeum i sposób, w jaki koncepcja rozwoju zawodowego dla ekspertów od klasycznych samochodów uzupełniła ich misję. Innymi gośćmi podcastu są Wolfgang Henseler, profesor Intermedia Design, dyrektor kreatywny agencji Sensory Minds, kierowca wyścigowy i pasjonat klasycznych samochodów, oraz Robert Müller, który wraz ze swoją nowo założoną agencją konsultingową "Clubrebellen" pracuje nad uwolnieniem branży klasycznych samochodów od zardzewiałego wizerunku. Eucon Group, specjaliści od danych z Münster, opowiadają o tym, jak rozszerzyli swoje globalne portfolio danych motoryzacyjnych o dane z samochodów klasycznych i kolekcjonerskich. Obejmuje to specyfikacje techniczne, grupy komponentów, części i części zamienne, a także miejsca, w których można je uzyskać. Eucon jest partnerem wiodących agencji i producentów i udostępnia te dane wszystkim uczestnikom rynku. 

Źródło: Automechanika

Tagi artykułu

autoExpert 11 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę