Kärcher. Nowy wymiar profesjonalizmu!

18.1.2013
Producent urządzeń czyszczących Kärcher przeprowadza obecnie drugą w historii firmy szeroko zakrojoną zmianę kolorystyki produktów. Podobnie jak w 1974, kiedy zmieniono kolor produktów z niebieskiego na żółty, także obecne działania to znacznie więcej niż nowy design.
Urządzenia profesjonalne Kärcher, od stycznia 2013 w kolorze antracytowym, są elementem realizacji strategii firmy ukierunkowanej na klienta. Wizualne rozróżnienie oferty profesjonalnej (antracyt) i asortymentu dla konsumentów (kolor żółty) jest korzystne w procesie sprzedaży.
 
Łatwiej doradzać klientowi, kiedy już na pierwszy rzut oka rozróżni on produkt dedykowany przez producenta do domowych porządków od produktu do zastosowań w przemyśle, rolnictwie, budownictwie czy w innych branżach. Kompletny nowy układ kolorystyczny (antracyt obudowy, odmienne kolory dla elementów obsługowych) wspiera intuicyjną obsługę urządzenia, a to zwiększa komfort pracy użytkownika i serwisanta. Wszystkie elementy obsługowe urządzeń potrzebne w procesie czyszczenia mają żółty kolor. Natomiast elementy obsługowe związane z konserwacją i serwisem wyróżnia kolor jasnoszary.
 
Zarówno żółty jak i jasnoszary kolor są bardzo czytelne na tle antracytowej obudowy urządzeń. Dodatkowo antracytowy kolor urządzeń profesjonalnych dyskretnie „wkomponowuje" urządzenie i pracę nim wykonywaną w otoczenie, nie odwracając niepotrzebnie uwagi osób postronnych. Zabrudzenia na urządzeniach antracytowych są widoczne później niż na jasnej żółtej obudowie, co pozwala ograniczyć nakłady na ich częste czyszczenie.
 
Więcej na stronie: www.karcher.pl 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę