Idea bezpieczeństwa w kampanii TRW

,,Głównym przesłaniem kampanii jest zwrócenie uwagi na fakt, iż korzystanie z najwyższej jakości części zamiennych opłaca się pod każdym względem", wyjaśnia Soeren Kristensen, manager ds. marketingu TRW.
,,Jako dostawca części OE, TRW doskonale rozumie kwestię złożonych wymagań jakim sprostać muszą części wchodzące w skład układów stosowanych w samochodach. Nasza praca nie polega tylko na projektowaniu pojedynczych części."
,,Części wchodzące w skład systemów Corner Module pełnią kluczową rolę w przenoszeniu sił na drogę i nieustannie pracują pod dużym obciążeniem", dodaje Soeren.
,,Od strony technicznej, nasza kampania porusza tematykę energii kinetycznej. Energia kinetyczna ciała to energia powstająca w wyniku współoddziaływania jego masy i prędkości. Każde hamowanie lub zmiana kierunku ruchu pojazdu prowadzi do powstania sił kinetycznych zależnych od masy pojazdu, zainstalowanych w nim systemów, oraz łącznej masy pasażerów. Siły te oddziałują na poszczególne elementy w pojeździe i wzrastają w miarę wzrostu prędkości i masy pojazdu. Co za tym idzie, wzrasta także stopień zużycia poszczególnych części."
Firma TRW przeprowadziła szereg badań na rzecz opracowania lekkich i trwałych elementów, które przyczyniłyby się do zmniejszenia całkowitej masy pojazdu. W dziedzinie wyposażenia OE, TRW specjalizuje się w projektowaniu i produkcji elementów aluminiowych. Ze względu na swoje właściwości, aluminium jest materiałem trudnym w obróbce i nie każdy dostawca części zamiennych posiada wystarczającą wiedzę i doświadczenie, aby prawidłowo wytworzyć takie elementy. Chociaż różnica jakości może być gołym okiem niezauważalna, niewłaściwie wykonane części mogą być nawet o 20 procent mniej trwałe niż te profesjonalnie wyprodukowane.
Koncentrując się na produkcji bezpiecznych, lżejszych i bardziej trwałych części, TRW, obok innych wiodących firm branżowych i organów regulacyjnych, niestrudzenie dąży do poprawy bezpieczeństwa na drogach w skali globalnej. Przykładem tego działania jest zaangażowanie TRW w działania mające na celu podniesienie świadomości na temat znaczenia prawidłowo funkcjonujących amortyzatorów. Firma konsekwentnie propaguje na świecie pomysł uznania tych elementów za krytyczne dla bezpieczeństwa i jako takich uwzględnienie ich w corocznych badaniach technicznych pojazdów na całym świecie.
,,Termin Corner Module przyjął się na naszych kluczowych rynkach" mówi Soeren. ,,Koncepcja spotkała się z przychylnością ze strony rynku, który docenia korzyści handlowe płynące z oferty „one stop shop" czyli „jeden dostawca - pełna oferta" oraz uznaje techniczne doświadczenie firmy TRW, która opracowuje zarówno części, jak i technologie stojące za nimi. Dzięki kampanii i programowi TRW Diamonds, będziemy mogli dotrzeć do dystrybutorów, mechaników oraz kierowców z całego świata, propagując ideę bezpieczeństwa i stosowania części najwyższej jakości."
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej www.trwaftermarket.com.