EUROREPAR CAR SERVICE (ERCS)
Przeglądy, naprawy – kompleksowa obsługa samochodów różnych marek (z wykorzystaniem produktów z gamy EUROREPAR). Zakres świadczonych usług zależy od specjalizacji warsztatu. Do sieci należą również warsztaty blacharsko-lakiernicze.
Nazwa sieci:
Eurorepar Car Service (ERCS)
Rodzaj działalności
Obsługa i naprawa samochodów osobowych i lekkich dostawczych (do 3,5 t) różnych marek.
Liczba punktów
Obecnie 65 warsztatów na terenie całej Polski.
Rodzaje usług
Przeglądy, naprawy – kompleksowa obsługa samochodów różnych marek (z wykorzystaniem produktów z gamy EUROREPAR). Zakres świadczonych usług zależy od specjalizacji warsztatu. Do sieci należą również warsztaty blacharsko-lakiernicze.
Korzyści z przystąpienia do sieci
Przynależność do światowej sieci warsztatów (których w Europie jest już ponad 3800) pod patronatem jednej z największych grup producentów samochodów.
Oferta dla członków sieci
- Dostawy szerokiej gamy wysokiej jakości części zamiennych, dostęp do dokumentacji technicznej, atrakcyjne warunki zakupu wyposażenia diagnostycznego, specjalistyczne szkolenia techniczne.
- Identyfikacja obiektu, elementy wyposażenia recepcji i serwisu (np. regały ekspozycyjne), ubrania warsztatowe.
- Informacja o warsztacie na stronie internetowej EUROREPAR.PL wraz z funkcją, która umożliwia umawianie się w trybie on-line na wizytę w warsztacie.
- Wsparcie w zakresie komunikacji i marketingu za pomocą różnych materiałów informacyjnych, reklamowych, promocyjnych itp.
Zobowiązania członków sieci
Wysoki poziom obsługi klienta, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i szkoleniach, wyposażenie dostosowane do zakresu świadczonych usług, przestrzeganie umowy licencyjnej ERCS.
Struktura zarządzania siecią
Sieć tworzą niezależne warsztaty, które mają licencję ERCS przyznaną przez Grupę STELLANTIS. Bieżącą współpracą z siecią warsztatów zajmują się menadżer sieci ERCS oraz zespół koordynatorów ds. sprzedaży części zamiennych.
Główne kryteria wstąpienia do sieci
Liczba stanowisk naprawczych, personelu i wyposażenia dostosowana do zakresu prowadzonej działalności, schludny wygląd obiektu, warsztatu oraz recepcji, magazyn części zamiennych, a także parking, którego wielkość jest odpowiednia do liczby obsługiwanych klientów.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Sposób i czas realizacji dostaw części zamiennych
Bezpośrednie dostawy części zamiennych realizowane są z dwóch magazynow centralnych DISTRIGO (Natolin k. Grodziska Maz. i Mszczonów), a także z sieci kilkunastu mniejszych platform logistycznych DISTRIGO-RELAY. Klienci mogą liczyć na jedną dostawę dziennie, a w wielu rejonach Polski na dwie dostawy dziennie zamówionych produktów (w ramach tzw. systemu TURBO-PRO).
Właściciel sieci: GRUPA STELLANTIS
Koordynator:
Mirosław Drej |
menadżer sieci Eurorepar Car Service |
e-mail: miroslaw.drej@stellantis.com |