Castrol unowocześnia szkolenia i stawia na wiedzę

Unowocześniona „Castrol Academy" cieszy się bardzo dużą popularnością - w blisko 50 przeprowadzonych do końca lipca szkoleniach wzięło udział już około 850 osób, podczas gdy w minionych latach było to średnio 1000 osób rocznie. Celem jest przeszkolenie minimum 1500 osób do końca grudnia.
Eksperci z działu technicznego Castrol dzielą się wiedzą w interaktywnej formie, z wykorzystaniem doświadczeń chemicznych i wielu praktycznych przykładów. „Uczestnicy naszych szkoleń mogą przekonać się, jak przebiega proces dyspergowania sadzy w oleju, czym różni się gęstość od lepkości, po co stosuje się dodatki uszlachetniające. Mogą też zobaczyć doświadczenie z użyciem ciekłego azotu obrazujące, jak zachowuje się olej mineralny i syntetyczny w bardzo niskich temperaturach" - opowiada Paweł Mastalerek, kierownik działu technicznego Castrol. Trenerzy posługują się praktycznymi przykładami prezentując zniszczone części silnika i objaśniając, do jakich uszkodzeń może dojść między innymi w wyniku niewłaściwego doboru oleju. Uczestnicy mogą też obejrzeć elementy „po przejściach" z silników samochodów używanych w rajdowym pucharze Castrol EDGE Trophy czy w wyścigach Volkswagen Castrol Cup. „Dokładny temat warsztatów każdorazowo dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych naszych klientów, aby jak najlepiej spełnić ich oczekiwania. Formuła szkoleń umożliwia interakcję, wymianę doświadczeń i opinii na temat środków smarnych oraz produktów Castrol, a także dyskusję o problemach spotykanych w codziennej pracy" - dodaje Mastalerek.
Szkolenia to element strategii biznesowej oraz wizerunkowej marki Castrol w Polsce. Ich głównym założeniem jest przekazywanie informacji nie tylko o konkretnych produktach, ale przede wszystkim poszerzanie wiedzy o środkach smarnych i najnowszych rozwiązaniach technologicznych, wykorzystywanych zarówno w samochodach użytkowanych na co dzień, jak i w świecie sportów motorowych. „Cieszymy się, że jakość ‘Castrol Academy' została tak dobrze oceniona, bo świadczy to o wysokim poziomie merytorycznym naszego programu i jego przydatności" - mówi Leszek Radzikowski, dyrektor ds. dystrybucji w firmie Castrol w Polsce. „Mechanicy, pracownicy sklepów czy warsztatów motoryzacyjnych są najważniejszymi doradcami konsumenta, jeśli chodzi owybór marki oleju. Kierowcy często nie dysponują wystarczającą wiedzą o olejach, dlatego zazwyczaj liczą na taką pomoc. Edukując naszych klientów, inwestujemy również w ich biznes, co przekłada się na wyniki" - podkreśla Leszek Radzikowski.
Dodatkowo firma Castrol przygotowała cykliczny newsletter oraz stronę internetową www.castrolnews.pl, dzięki którym można na bieżąco śledzić nowinki technologiczne oraz kontaktować się z działem technicznym.
Więcej o firmie na stronie: http://www.castrol.com