Brembo pokazuje dzieła sztuki na targach Automechanika

20.9.2012

Na targach Automechanika we Frankfurcie, odwiedzający stoisko Brembo mogli obejrzeć zestaw tarcz hamulcowych ozdobionych przez młodych artystów, a odwiedzający mogli poczuć się jak krytycy sztuki głosując na dzieło, które uważają za najlepsze.

Konkurs „ART IS A DISC", zorganizowany przez Brembo w czasie z targów Automechanika 2012, to twórcza inicjatywa mająca na celu promowanie nowej gamy produktów firmy - tarcz malowanych w technologii UV. Konkurs przeznaczony był dla studentów i młodych artystów szkół architektury i sztuki całego świata, którzy zostali zaproszeni do stworzenia swoich projektów tarcz hamulcowych Brembo.

Produkty Brembo już są uznane za arcydzieła przez ekspertów motoryzacyjnych i klientów, i teraz - dzięki twórczości tych artystów - mogą stać się prawdziwymi dziełami sztuki.
Od zawsze Brembo charakteryzowała zdolność łączenia jakości, innowacji i oryginalnych rozwiązań estetycznych, w celu tworzenia produktów najwyższej jakości i ekskluzywnym wyglądzie.

Uczestnicy konkursu zostali poproszeni o pokazanie swoich talentów w artystycznej dekoracji żeliwnych tarcz hamulcowych o wentylacji filarowej, przy użyciu farb i innych dowolnych środków. Po wstępnej selekcji jury złożone z mechaników i współpracowników oglądało propozycje na stronie www.brembopromotion.com i wyłoniło 10 finalistów.

Nominowani artyści mogli prezentować swoje dzieła na stoisku D.21 sala 3, gdzie ekspozycja była dostępna dla publiczności od 11 do 16 września. Przez cały tydzień, odwiedzający imprezy mieli możliwość głosowania drogą elektroniczną - za pośrednictwem dwóch iPad-ów ustawionych na stoisku - którą tarczę uważają za najbardziej atrakcyjną i oryginalną, lub taką, która najlepiej interpretuje ducha i istotę Brembo.

Po policzeniu głosów - 24 września najlepszy artysta został nagrodzony Vespą.

Ponadto goście, którzy brali udział w głosowaniu, mogli wygrać jeden z trzech kasków B-Jet Brembo. Zawody odbyły się nie tylko na stoisku we Frankfurcie, ale także w Internecie. Użytkownicy mogli oglądać eksponaty przez cały tydzień na stronie Facebook Brembo, gdzie ponad 110.000 fanów regularnie spotyka się i wymienia poglądy. Spośród głosujących na Facebooku także zostali wyłonieni zwycięzcy.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę