Sieć EuroWarsztat zorganizowała w kwietniu konferencję, w której udział wzięli właściciele warsztatów, dystrybutorzy Groupauto Polska oraz rekomendowani dostawcy części.
W dniu 20 kwietnia odbyła się kolejna Konferencja EuroWarsztat – niezwykle ważne wydarzenie dla rozwoju sieci. Tegoroczne spotkanie było okazją do przedstawienia zmian dotyczących ochrony danych osobowych w odniesieniu do warsztatów samochodowych, które wprowadza nowe unijne rozporządzenie RODO.
Zawsze słyszymy, że w grupie lepiej, raźniej, łatwiej. Można liczyć na pomoc, wsparcie. Czy w przypadku warsztatów zrzeszonych w sieciach również tak jest?
Istotną przewagą wynajmu jest „zdjęcie” z głowy użytkownika wielu czynności, które trzeba wykonywać, mając pojazd na własność lub w leasingu.
III Konferencja Sieci Repanet
Elektronicznie sterowane systemy hamulcowe zwiększają bezpieczeństwo na drodze i komfort jazdy pojazdem ciężarowym. „Zbawienny" wpływ elektroniki sterującej układem hamulcowym jest też zauważalny szczególnie w krytycznych sytuacjach na drodze, na oblodzonej jezdni lub przy nagłych manewrach.
W 5 regionach odbędą się w najbliższym czasie spotkania z przedstawicielami warsztatów, zrzeszonych w sieciach serwisowych Inter Cars.
Korzystanie z gotowych rozwiązań, dostęp do opon na atrakcyjnych warunkach handlowych, możliwość uczestniczenia w szkoleniach branżowych – to tylko kilka przykładów korzyści, jakie daje serwisom oponiarskim przystąpienie do ogólnokrajowej sieci sprzedaży. Oczywiście, wiąże się to często z utratą, przynajmniej w pewnej części, niezależności w prowadzeniu biznesu.
Pod hasłem „Perły w sieci Repanet” przebiegał tegoroczny Konkurs Kolorystyczny Repanet mający wyłonić najlepszego lakiernika.
Aby zapewnić możliwie najwyższy współczynnik bezpieczeństwa w przekazywaniu informacji za pośrednictwem magistrali CAN w pojazdach samochodowych, stosuje się różnicową transmisję danych. Idea tej transmisji opiera się na symetrycznym względem siebie doborze sygnałów w przewodach CAN low i CAN high. Para przewodów CAN high i CAN low tworzy tzw. skrętkę (z ang. „twisted pair”), którą przesyłane są dane pomiędzy sterownikami.
Najbardziej rozpowszechnionym typem transmisji danych – stosowanym w motoryzacji od ponad 20 lat – jest standard CAN (Controller Area Network).
Magistrala danych CAN w samochodowych instalacjach elektrycznych jest odpowiedzialna za przepływ informacji między kluczowymi sterownikami pojazdu.
Pierwsze miesiące funkcjonowania ProfiAuto Serwis zaowocowały widocznym rozwojem projektu – na chwilę obecną sieć zrzesza niemal 400 warsztatów.
Dnia 18 marca mieliśmy przyjemność wziąć udział w konferencji dotyczącej jubileuszu sieci serwisowej firmy Robert Bosch. Na świecie sieć Bosch Service obchodzi setne urodziny, a w Polsce trzydzieste.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu