W jaki sposób rozwija się handel w Internecie? W ten sposób można kupić nie tylko części czy akcesoria motoryzacyjne, ale i samochody.
Od sieci salonów samochodowych, przez mniejszych sprzedawców, po firmy wynajmujące auta na dłużej… coraz raz więcej z nich korzysta z prezentacji i rozmów wideo online z klientami. To trend wynikający z potrzeby chwili. W kwietniu rejestracja nowych aut spadła w Polsce aż o 70%, dlatego sprzedawcy pokazują swoją ofertę przez komunikatory wideo. Jak wygląda to obecnie, jakie stwarza problemy i jak będzie się rozwijać taka forma kontaktu z kupującymi?
Dzięki szybkiej reakcji na zmieniające się tendencje rynkowe oraz elastycznej ofercie, a także z powodu braku konieczności utrzymywania dystansu społecznego sklepy działające w Internecie w dobie pandemii COVID-19 mają możliwość szybszego osiągania zaplanowanych zysków, uzyskując znaczącą przewagę nad konkurencją związaną z tradycyjnym handlem.
Zawsze słyszymy, że w grupie lepiej, raźniej, łatwiej. Można liczyć na pomoc, wsparcie. Czy w przypadku warsztatów zrzeszonych w sieciach również tak jest?
Elektronicznie sterowane systemy hamulcowe zwiększają bezpieczeństwo na drodze i komfort jazdy pojazdem ciężarowym. „Zbawienny" wpływ elektroniki sterującej układem hamulcowym jest też zauważalny szczególnie w krytycznych sytuacjach na drodze, na oblodzonej jezdni lub przy nagłych manewrach.
Korzystanie z gotowych rozwiązań, dostęp do opon na atrakcyjnych warunkach handlowych, możliwość uczestniczenia w szkoleniach branżowych – to tylko kilka przykładów korzyści, jakie daje serwisom oponiarskim przystąpienie do ogólnokrajowej sieci sprzedaży. Oczywiście, wiąże się to często z utratą, przynajmniej w pewnej części, niezależności w prowadzeniu biznesu.
Eksperci są zgodni, że obecny kryzys wiele zmieni w bezpośrednich kontaktach międzyludzkich i zachowaniach klientów. Z pewnością jedną z trwałych zmian będzie wzrost sprzedaży zdalnej, bezkontaktowej i online. Przyzwyczailiśmy się już do kupowania przez internet ubrań, jedzenia czy np. mebli. Podobne tendencje są coraz silniejsze w motoryzacji, a jednym z kreatorów tego trendu jest Autokatalog.pl – największy w świecie internetowy salon samochodowy, który powstał w Polsce.
Niemiec płakał jak sprzedawał – wreszcie można sprawdzić, czy ze smutku, czy z radości. W usłudze Historia Pojazdu pojawiły się właśnie auta zza zachodniej granicy… i nie tylko.
Lokomotywa polskiej gospodarki ma cztery koła, kierownicę i klakson. To właśnie branża motoryzacyjna stanowi największą część krajowego eksportu. Ale przemysł elektromaszynowy kryje jeszcze kilka innych eksportowych hitów.
Rozwiązanie umożliwiające połączenie w sieć urządzeń diagnostycznych i biura obsługi klienta jest dostępne już od dłuższego czasu.
Zgodnie z duchem idei Przemysłu 4.0 oraz innych nowoczesnych rozwiązań firma Lotos uruchomiła zaawansowaną technologicznie stację paliw, gdzie testuje wszystkie technologiczne nowinki, począwszy od sklepu, przez punkty ładowania samochodów elektrycznych aż po zasilanie stacji z odnawialnych źródeł energii.
Pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy Technik Samochodowy spośród całej sieci serwisowe marki Seat na świecie po raz drugi z rzędu przypadło pracownikowi z Polski.
Filtry HENGST w sieci dystrybucji firmy HART
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu