Dzięki protokołowi Pass-Thru warsztat dostaje nie tylko aktualizację, lecz także pełną funkcjonalność diagnostyczną serwisu autoryzowanego. Niestety nie za darmo. O szczegółach rozmawiamy z Zenonem Rudakiem – kierownikiem Centrum Technicznego i Szkoleń w firmie Hella Gutmann Solutions.
Dzięki bezpośredniemu dostępowi do danych diagnostycznych i serwisowych producenta samochodu, który zapewnia protokół Pass-Thru, warsztaty niezależne zyskały wręcz możliwość konkurowania z ASO. Czym jednak jest i co dokładnie zapewnia to rozwiązanie oraz jakie warunki musi spełniać warsztat, by móc z niego korzystać?
TEXA informuje o wprowadzeniu nowego modułu szkoleniowego PASS THRU – Procedury diagnostyki Pass Thru, które w najbliższym cyklu zadebiutuje w programie, wzbogacając dotychczasową ofertę TEXA EDU.
Od pewnego czasu Pass-Thru jest zwrotem coraz częściej wymienianym przez klientów i handlowców. Co to właściwie jest i „z czym się to je”? Pass-Thru oznacza zgodność testera diagnostycznego z wymaganiami producentów pojazdów w zakresie wymiany danych między urządzeniem diagnostycznym a sterownikami samochodu.
W tym wydaniu „autoEXPERTA” poruszamy kilka tematów typowo diagnostycznych. Skupiamy się na diagnostyce oscyloskopowej przepływomierzy oraz pompowtryskiwaczy w silnikach grupy VAG. Dopełnieniem tematyki diagnostycznej jest omówienie zagadnienia kojarzonego najczęściej z aktualizacją oprogramowania sterowników, czyli szeroko pojętego systemu Pass-Thru.
Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń organizuje cykl szkoleń online "Jak aktywować usługę Pass Thru, dla poszczególnych marek pojazdów".
Security Pass to urządzenie do komunikacji ze sterownikami w samochodach grupy FCA (Jeep, Fiat, Alfa itp.) wyposażonymi w bramkę bezpieczeństwa (SGW).
W dzisiejszym coraz bardziej zdigitalizowanym świecie istotną rolę odgrywają dane – dostęp do nich, możliwość ich gromadzenia czy analizowania. W branży warsztatów motoryzacyjnych szczególnie ważny jest dostęp do wszelkiego rodzaju danych i funkcji diagnostycznych, bez których całościowa diagnostyka współczesnych modeli jest praktycznie niemożliwa. Na szczęście są odpowiednie przepisy i rozwiązania, dzięki którym również niezależne warsztaty mogą korzystać z tego typu danych producentów pojazdów.
Ze względu na pandemię koronawirusa i utrudnione kontakty międzyludzkie udostępniamy wszystkim naszym Czytelnikom do bezpłatnego pobrania majowy numer naszego czasopisma.
Delphi prezentuje swoje nowe rozwiązania produktowe na tegorocznych targach Automechanika, w tym technologię „Augmented Reality”, aby w pełni odsłonić swoje możliwości w zakresie usługi i naprawy, oferując ponad 80 tys. numerów części.
Kategoria w konkursie: wyposażenie warsztatu i oprogramowanie
TEXA zaprasza mechaników diagnostów na kolejne szkolenia w ramach programu TEXAEDU.
TEXA Poland zaprasza mechaników diagnostów na majowe szkolenia w ramach programu TEXAEDU.
TEXA opracowała TXT MULTIHUB, niezwykle wszechstronny interfejs diagnostyczny, który łatwo dostosowuje się do oczekiwań warsztatów i sprawia, że jego zastosowanie staje się szybkie i intuicyjne w każdej sytuacji.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu